UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Wszystko o koncercie Maiden w Chorzowie 29 maja 2005!

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

Żelazny
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3461
Rejestracja: pt lip 04, 2003 4:56 pm
Skąd: kato

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Żelazny » sob cze 04, 2005 11:31 pm

.Po imprezie duzo piwa darmowego została.Barman powiedział,ze musiał sie meczyć z wypiciem tego wszystkiego :lol:
Dziwisz się jak niektórzy nawet kuponów nie wykorzystywali tylko od razu szli spać? :lol:
Dowiedziałem się,ze moglismy sobie ognisko zrobic!Tam było miejsce nawet przygotowane.Trzeba powtórzyc tam zlot :wink:
DObra,to kiedy jest jakiś koncert w Kato bądź Chorzowie? :wink: (oprócz Avril :wink: )

Awatar użytkownika
Levy
-#ancient mariner
-#ancient mariner
Posty: 589
Rejestracja: czw maja 12, 2005 6:48 pm
Skąd: Częstochowa/Łódź

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Levy » ndz cze 05, 2005 12:35 pm

Po imprezie duzo piwa darmowego zostało.
Niemożliwe, myślałem, że wszystko wypiłem :lol:

Awatar użytkownika
miki
-#nomad
-#nomad
Posty: 4867
Rejestracja: sob paź 04, 2003 1:41 pm
Skąd: katowice

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: miki » ndz cze 05, 2005 12:41 pm

DObra,to kiedy jest jakiś koncert w Kato bądź Chorzowie? :wink: (oprócz Avril :wink: )
Green Day :lol:
Bliska lokalizacja hipermarketu jakim jest Carrefour to niewątpliwy atut bemowskiej areny ciężkich brzmień.

Obrazek

S1MON
-#nomad
-#nomad
Posty: 5221
Rejestracja: pt sie 20, 2004 11:12 pm
Skąd: South Park

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: S1MON » ndz cze 05, 2005 1:39 pm

S1MON -> męcz tych kolesi, niechaj ślą fotosy jak najszybciej! 8)
ale których wujku :) nie kojarze coś :)
no S1 - no party
Obrazek
Iron Maiden to nie są muzycy, którzy kiedyś umrą, to nie są piosenki, które pewnie za kilkadziesiąt/set lat zanikną. To jest sposób na życie. Myślę że niektórzy wiedzą o co mi chodzi.
Dzisiaj to może być najważniejszy mecz tego mundialu,nie widziałem Hiszpanii w 1/8 i 1/4 ,oglądałem tylko mecz z Chile,nie wiem jak grają,ale tych graczy znam świetnie, Villa,Torres, Iniesta, Xavi,Xabi Alonso ,kazdy z nich gra dziś najważniejszy mecz w życiu, oby dla dobra piłki, dla dobra sportu, wygrany.

To pojedynek dobra ze złem, piękna z brzydotą.
to piękne co piszesz, mało się nie popłakałem, mi bardzo często śnią się Ironi ,najczęściej są to warunki okołokoncertowe, średnio Iron Maiden śni mi się co tydzień, bardzo dużo myślę o tej muzyce

Awatar użytkownika
Slav The Great
-#prisoner
-#prisoner
Posty: 126
Rejestracja: sob lut 12, 2005 8:03 pm
Skąd: Katowice

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Slav The Great » ndz cze 05, 2005 3:33 pm

Po imprezie duzo piwa darmowego zostało.
Niemożliwe, myślałem, że wszystko wypiłem :lol:
Jak na Ciebie patrzyłem to faktycznie sprawiałes takie wrażenie :lol: :lol: :wink:

Awatar użytkownika
Misio
-#clairvoyant
-#clairvoyant
Posty: 1433
Rejestracja: sob maja 31, 2003 11:33 pm
Skąd: Cork

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Misio » ndz cze 05, 2005 3:38 pm

: przeprosiłam Cie za to na gg, :
Mam nowy numer :P Spoko, wystarczy piwo kiedyś przy okazji :wink:
---
S1MON -> tych o których wspominałeś, ja już sie gubie w tym wszystkim, nie wiem tak do końca co się tam rano działo, pamiętam co nieco, ale chyba najwidoczniej za mało. Wiem, że ktoś mi / nam pstrykał fotki z jakąś dużą flagą, był tam ten blond koleś, Polak z szalikiem Maiden i kilku innych...
KMFDM

Awatar użytkownika
Slav The Great
-#prisoner
-#prisoner
Posty: 126
Rejestracja: sob lut 12, 2005 8:03 pm
Skąd: Katowice

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Slav The Great » ndz cze 05, 2005 3:49 pm

Faktycznie robilismy sobie fotki na scenie z flaga.Duńczyk wtedy zaczał sie rozbierac :lol:

Awatar użytkownika
Misio
-#clairvoyant
-#clairvoyant
Posty: 1433
Rejestracja: sob maja 31, 2003 11:33 pm
Skąd: Cork

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Misio » ndz cze 05, 2005 4:00 pm

Ale to robiliście raczej wcześniej - kiedy większość z Sanktuarium jeszcze była, natomiast ja mówię o fotkach, gdy darliśmy sie i skakaliśmy na scenie - to było... chyba nad ranem? Kurde Slav, tyś tam był trzeźwy cały czas, powinieneś wiedzieć gdzie byłem i co robiłem :wink: , przecież co chwila karteczki brałem od Ciebie. :)
KMFDM

Nomad
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 2663
Rejestracja: pn maja 09, 2005 10:54 pm

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Nomad » ndz cze 05, 2005 11:54 pm

A planujecie w tym roku jeszcze jakiś zlot ?
Iron Maiden i Ja

Wrocław,Hala Ludowa 28.11.2003
Chorzów,Stadion Śląski 29.05.2005
Ostrava,Stadion Bazaly 06.06.2007
Warszawa,Stadion Gwardii 07.08.2008

Awatar użytkownika
likipiki
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3213
Rejestracja: pt kwie 11, 2003 9:05 pm
Skąd: Racibórz / Kraków

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: likipiki » pn cze 06, 2005 12:15 am

A planujecie w tym roku jeszcze jakiś zlot ?
Jeśli byłby w rozsądnym terminie (czyt. wakacje, gdy nie mam nic zaplanowanego), to ja bym się na to pisał :)
And it's a dirty job but someone's gotta do it...

Żelazny
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3461
Rejestracja: pt lip 04, 2003 4:56 pm
Skąd: kato

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Żelazny » pn cze 06, 2005 12:18 am

Może w sierpniu ktoś ze śląska mieszkanie udostępni? :wink:

Szymon
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 2591
Rejestracja: pn mar 31, 2003 7:33 pm
Skąd: Lunteren, NL

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Szymon » pn cze 06, 2005 2:15 am

No co jest z jakimis fotami??
NIech ktos zagada do wikinga, a wlasciwie do jego kolegi bo to on nam robil zdjecie "in da fakin forest" ze "zmeczonym" wikingiem :)
2000 Katowice
2003 Katowice, Zlin, Praga, Wrocław
2005 Praga, Chorzów, Paryż
2006 Stuttgart, Dortmund, Dublin
2007 Ateny, Ostrava, Londyn
2008 2xParyż, Trondheim, Goteborg, Warszawa, Praga, Split, Bazylea, Assen
2009 Belgrad, Rio, Sao Paulo
2010 Dublin, Budapeszt, Cluj, Kiewit, Walencja
2011 Warszawa, Praga, Nickelsdorf, Paryż, 2xLondyn
2012 Toronto, Sarnia
2013 Lizbona, Madryt, Barcelona, Paryż, 2xFrankfurt, Berlin, Hamburg, Zurych, Amsterdam, Piesztany, Łódź, Gdańsk, Bukareszt, Praga, Zagrzeb 2xLondyn
2014 Barcelona, Bilbao,Nijmegen, Brno, Nickelsdorf, Poznań, Roeser, Arras Knebworth
2016 Rio, Toronto, 2xTokyo, Brisbane, Sydney, Kapsztad, Johanesburg, Dortmund, Berlin, Wiedeń, Arhnem, Paryż, Donington, Oslo, Goteborg, Herning, Kowno, Sopron, Wrocław, Praga, Żylina, Mediolan, Triest, Split, Bukareszt, Esch's'Alzette, Wacken
2017 Antwerpia, 2xFrankfurt, Nottingham, Dublin, Manchester, Shefield, Leed, Newcastle, Glasgow, Aberdeen, Liverpool, Birmingham, Cardiff, 2xLondyn, 2x Brooklyn

Awatar użytkownika
she-wolf
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 2737
Rejestracja: ndz kwie 06, 2003 8:42 pm

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: she-wolf » pn cze 06, 2005 2:52 pm

A planujecie w tym roku jeszcze jakiś zlot ?
my na śląsku się dość regularnie zlotujemy przy dziękach kopalni i hut 8) i fajnie jest.
Obrazek

Szymon
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 2591
Rejestracja: pn mar 31, 2003 7:33 pm
Skąd: Lunteren, NL

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Szymon » pn cze 06, 2005 3:28 pm

fedrujecie az sie ziemia trzesie :)
2000 Katowice
2003 Katowice, Zlin, Praga, Wrocław
2005 Praga, Chorzów, Paryż
2006 Stuttgart, Dortmund, Dublin
2007 Ateny, Ostrava, Londyn
2008 2xParyż, Trondheim, Goteborg, Warszawa, Praga, Split, Bazylea, Assen
2009 Belgrad, Rio, Sao Paulo
2010 Dublin, Budapeszt, Cluj, Kiewit, Walencja
2011 Warszawa, Praga, Nickelsdorf, Paryż, 2xLondyn
2012 Toronto, Sarnia
2013 Lizbona, Madryt, Barcelona, Paryż, 2xFrankfurt, Berlin, Hamburg, Zurych, Amsterdam, Piesztany, Łódź, Gdańsk, Bukareszt, Praga, Zagrzeb 2xLondyn
2014 Barcelona, Bilbao,Nijmegen, Brno, Nickelsdorf, Poznań, Roeser, Arras Knebworth
2016 Rio, Toronto, 2xTokyo, Brisbane, Sydney, Kapsztad, Johanesburg, Dortmund, Berlin, Wiedeń, Arhnem, Paryż, Donington, Oslo, Goteborg, Herning, Kowno, Sopron, Wrocław, Praga, Żylina, Mediolan, Triest, Split, Bukareszt, Esch's'Alzette, Wacken
2017 Antwerpia, 2xFrankfurt, Nottingham, Dublin, Manchester, Shefield, Leed, Newcastle, Glasgow, Aberdeen, Liverpool, Birmingham, Cardiff, 2xLondyn, 2x Brooklyn

S1MON
-#nomad
-#nomad
Posty: 5221
Rejestracja: pt sie 20, 2004 11:12 pm
Skąd: South Park

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: S1MON » pn cze 06, 2005 3:40 pm

... aż się `zagłymbka` robią ;)
no S1 - no party
Obrazek
Iron Maiden to nie są muzycy, którzy kiedyś umrą, to nie są piosenki, które pewnie za kilkadziesiąt/set lat zanikną. To jest sposób na życie. Myślę że niektórzy wiedzą o co mi chodzi.
Dzisiaj to może być najważniejszy mecz tego mundialu,nie widziałem Hiszpanii w 1/8 i 1/4 ,oglądałem tylko mecz z Chile,nie wiem jak grają,ale tych graczy znam świetnie, Villa,Torres, Iniesta, Xavi,Xabi Alonso ,kazdy z nich gra dziś najważniejszy mecz w życiu, oby dla dobra piłki, dla dobra sportu, wygrany.

To pojedynek dobra ze złem, piękna z brzydotą.
to piękne co piszesz, mało się nie popłakałem, mi bardzo często śnią się Ironi ,najczęściej są to warunki okołokoncertowe, średnio Iron Maiden śni mi się co tydzień, bardzo dużo myślę o tej muzyce

Awatar użytkownika
Levy
-#ancient mariner
-#ancient mariner
Posty: 589
Rejestracja: czw maja 12, 2005 6:48 pm
Skąd: Częstochowa/Łódź

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Levy » pn cze 06, 2005 5:09 pm

(...) Polak z szalikiem Maiden (...)


Tak! Pamiętam. Też z nim rozmawiałem, ale niewiele z tego pamiętam :wink: . Czy to któryś z was?? Na scenie też tańczyłem, ale nie kojarze żeby ktoś nam jakieś fotki robił...

Awatar użytkownika
El Dorado
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3981
Rejestracja: śr sie 04, 2004 5:34 pm

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: El Dorado » pn cze 06, 2005 5:46 pm

A planujecie w tym roku jeszcze jakiś zlot ?
ja bym chciał cos w łodzi zrobic

Awatar użytkownika
Misio
-#clairvoyant
-#clairvoyant
Posty: 1433
Rejestracja: sob maja 31, 2003 11:33 pm
Skąd: Cork

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Misio » pn cze 06, 2005 11:44 pm

(...) Polak z szalikiem Maiden (...)


Tak! Pamiętam. Też z nim rozmawiałem, ale niewiele z tego pamiętam :wink: . Czy to któryś z was?? Na scenie też tańczyłem, ale nie kojarze żeby ktoś nam jakieś fotki robił...
Mnie sie nie pytaj, ja stwierdziłem że jednak nic nie wiem :P Kurde, a jeszcze S1MON nas nie chce uświadomić :wink:
KMFDM

Awatar użytkownika
Andzia
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 481
Rejestracja: pn paź 13, 2003 9:32 am
Skąd: Kraków

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Andzia » sob cze 11, 2005 4:09 pm

Jak zdjeć nie było, tak nie ma :? Czyli co, nikt z was nie zeskanuje i nic nie wrzuci?
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Misio
-#clairvoyant
-#clairvoyant
Posty: 1433
Rejestracja: sob maja 31, 2003 11:33 pm
Skąd: Cork

Re: UWAGA! Zlot fanów Iron Maiden po koncercie w Chorzowie!

Postautor: Misio » sob cze 11, 2005 4:39 pm

No więc właśnie, również czekam i czekam na cokolwiek... a tu nic.
KMFDM


Wróć do „29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival - Chorzów @ Stadion Śląski”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

cron