I Po Koncercie

Wszystko o koncercie Maiden w Chorzowie 29 maja 2005!

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

Caleb

Re: I Po Koncercie

Postautor: Caleb » wt maja 31, 2005 10:11 pm

Albo fotomontaż albo moze koncert z Pragi (sory jesli zamuliłem)

Bo u nas byly faktycznie 2 szóstki.
:lol:

Awatar użytkownika
Stranger
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 345
Rejestracja: pn maja 26, 2003 6:43 pm
Skąd: Piaseczno

Re: I Po Koncercie

Postautor: Stranger » wt maja 31, 2005 10:11 pm

To zdjecie z Pragi. Mozna poznac po rusztowaniach.

Belze
-#prodigal son
-#prodigal son
Posty: 41
Rejestracja: sob maja 28, 2005 5:32 pm
Skąd: wawa-tarchomin

Re: I Po Koncercie

Postautor: Belze » wt maja 31, 2005 10:11 pm

wydaje mi sie ze trzecia, brakujaca 6tka pojawila sie pozniej na krotko.. badz pojawila sie i znikla - nikt tego nie zaobserwowal, a na zdjeciu ktos to uwiecznil :)
SCREAM FOR ME POLAND.. THE IRON MAIDEN!! ;D

Awatar użytkownika
real_alien
-#long distance runner
-#long distance runner
Posty: 836
Rejestracja: sob lis 27, 2004 7:33 pm
Skąd: Rapture

Re: I Po Koncercie

Postautor: real_alien » wt maja 31, 2005 10:18 pm

Fota z Pragi ;)

Belze
-#prodigal son
-#prodigal son
Posty: 41
Rejestracja: sob maja 28, 2005 5:32 pm
Skąd: wawa-tarchomin

Re: I Po Koncercie

Postautor: Belze » wt maja 31, 2005 11:09 pm

lol.. a juz zaczalem wierzyc w moje dziwaczne tlumaczenie tego faktu ;D
SCREAM FOR ME POLAND.. THE IRON MAIDEN!! ;D

Awatar użytkownika
Zeratul
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 69
Rejestracja: pn mar 31, 2003 3:45 pm
Skąd: 0xFF.0xFF.0xFF.0xFF

Re: I Po Koncercie

Postautor: Zeratul » wt maja 31, 2005 11:21 pm

a mi podebrali 3 kostki i frotkę Adriana :cry: były specjelnie dla mnie bo Adrian mnie widział w mojej koszulce Adrian Smith The Greatest Guitarist Ever - ktoś ( nie pamiętam ksywki/imienia :oops: ) bardzo miły wziął mnie na "barana", więc byłam bardzo widoczna :)
To byl (Pan :lol: ) Marcin z Warszawy :) <- wracalem z nim pozniej do Chorzowa... opowiadal o tych kostkach... ;)

Awatar użytkownika
Sabi
-#prisoner
-#prisoner
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 20, 2004 7:17 pm
Skąd: Bydgoszcz

Re: I Po Koncercie

Postautor: Sabi » wt maja 31, 2005 11:53 pm

Da5id, jasne że to my bylismy na przejsciu w Cieszynie! :wink: A pamiętasz jak się przewinąłem Tobie na koniec koncertu w Chorzowie? Właśnie byłem podczas misji poszukiwania jakiś szaleństw, ale mi się nie udało zbytnio :lol:

Zeratul --> Szczerze mówiąc to nie wiem czy kontekst w jakim napisałeś to co powiedział Bruce był faktcznie taki. Byłem zbyt podjarany żeby to wychwycić :P Ale jeśłi faktycznie powiedział dokłądnie tak, no to muszę się ugryźć w język. Pewnie nikt nie ma tego tekstu, ale było by miło zacytować.

Jeszcze mi się przypomniało co do osób, które (nie)poznałem - dziewczyna z Biddafem to była Kea? :P
A także Szymon, który podszedł do mnie z Sim0nem m. in. na płycie "katowickiego stadionu" koło węża z wodą to TEN Szymon?? :?
Bo ja już się kompletnie pokręciłem przez te fotki na forum, które tylko w błąd wprowadzają :twisted:

Awatar użytkownika
LoRdI
-#invader
-#invader
Posty: 185
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:59 pm
Skąd: Będzin

Re: I Po Koncercie

Postautor: LoRdI » śr cze 01, 2005 12:13 am

po lewej zdaje się że opanpowali sytuację Sim0n a z prawej też flaga od nas, więc Bruce musiał mieć niezły widoczek :P
Z prawej była moja flaga 8) Sabi, to zdaje się z Tobą i Lordim gadałem na przejściu w Cieszynie? :beer
tak to my pozdr :beer
A co do flag, to też było wszystko git, bo na środku powiesiliśmy flagę Lordiego (pozdro :beer ) po lewej zdaje się że opanpowali sytuację Sim0n a z prawej też flaga od nas, więc Bruce musiał mieć niezły widoczek :P

z flagi troche zdarł sie Eddek po chorzowie :? no ale w Pradze wisiała na samym srodku :D
Sabi :beer

co do tego kto jest kto czekam na fotke zrobiona przed hala z podpisami kto jest kto zeby nie było watpliwosci

Awatar użytkownika
Zeratul
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 69
Rejestracja: pn mar 31, 2003 3:45 pm
Skąd: 0xFF.0xFF.0xFF.0xFF

Re: I Po Koncercie

Postautor: Zeratul » śr cze 01, 2005 12:19 am

Zeratul --> Szczerze mówiąc to nie wiem czy kontekst w jakim napisałeś to co powiedział Bruce był faktcznie taki. Byłem zbyt podjarany żeby to wychwycić :P Ale jeśłi faktycznie powiedział dokłądnie tak, no to muszę się ugryźć w język. Pewnie nikt nie ma tego tekstu, ale było by miło zacytować.
jestem na 90% pewien ,ze takie slowa padly :) <- bylem wtedy dosyc zajety malym konfliktem przygranicznym wywolanym przez glupiego pepika wyrywajacego mi polska flage :evil:

Awatar użytkownika
Sabi
-#prisoner
-#prisoner
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 20, 2004 7:17 pm
Skąd: Bydgoszcz

Re: I Po Koncercie

Postautor: Sabi » śr cze 01, 2005 12:59 am

Ok Lordi, spokojnie, muszę wywołać tą kliszę a to zrobie później bo muszę jeszcze ją wykończyć w Lublinie. Ale fota będzie great! W tle wejście dla inwalidów :lol:
A nieźle dawałeś radę w Pradze z headbangingiem :rocx Jak tylko na Ciebie spojrzałem od razu mi dawało to powera chociaż szczerze to na bisach nie byłem w stanie podnieść reki na 10 sekund, powaga!

Zeratul-->No ja właśnie nie miałem problemu z Czechami, "moi" byli świetni :D
A czego on tam Ci wydzierał tą flagę?? :evil:

Awatar użytkownika
LoRdI
-#invader
-#invader
Posty: 185
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:59 pm
Skąd: Będzin

Re: I Po Koncercie

Postautor: LoRdI » śr cze 01, 2005 1:06 am

Ok Lordi, spokojnie, muszę wywołać tą kliszę a to zrobie później bo muszę jeszcze ją wykończyć w Lublinie. Ale fota będzie great! W tle wejście dla inwalidów :lol:
Sabi miałem na mysli ta grupowa fotke robiona przewd hala zaraz po przyjezdzie, była robiona cyfrówka jesli mnie pamiec nie myli wiec powinna juz byc. :beer

Awatar użytkownika
Zeratul
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 69
Rejestracja: pn mar 31, 2003 3:45 pm
Skąd: 0xFF.0xFF.0xFF.0xFF

Re: I Po Koncercie

Postautor: Zeratul » śr cze 01, 2005 1:12 am

Zeratul-->No ja właśnie nie miałem problemu z Czechami, "moi" byli świetni :D
A czego on tam Ci wydzierał tą flagę?? :evil:
Moj to byl lol nad lole ;/ nawet okualry mi stracil bym puscil frotke Steve'a ktora chwycilem w sposob nie pozwalajacy na wyrwanie z lapska...okulary przezyly...ale frotka powedrowala do jego kieszeni...Co do flagi... to idiota ilekroc z Calebem i ironpacym machalismy flaga on ja probowal ciagnac w dol ;/ Jak to ktos pozniej powiedzail - my nie zabraniamy im przyjezdzac do Polski na koncert ani przywozic swoich flag..a tak na marginesie...pytasz sie czemu mu przeszkadzala... zwrociles uwage na to ile bylo polskich flag a ile czeskich? Wogole glupi koles co chwila mi wpychal lokiec pod zebra i probowal robic na zlosc.. :evil: Ale coz sa ludzie i parapety...

Awatar użytkownika
Sabi
-#prisoner
-#prisoner
Posty: 143
Rejestracja: pn gru 20, 2004 7:17 pm
Skąd: Bydgoszcz

Re: I Po Koncercie

Postautor: Sabi » śr cze 01, 2005 1:26 am

Hee.. Ty to może ten sam był co przyszedł do mnie?? :lol: Bo potem walczyłem też z jednym co ciągle kichał :lol: Ale się nie dałe za nic w świecie. Potem dopiero jak jakaś laska wyskoczyła z przodu to wykorzystał sytuację. Też szły łokcie z mojej strony. A wogóle to klientka za mną jedna miała skrzynkę pod nogami i się skubana utrzymała do końca. To nawet ja padłem po rzuceniu frotki a ona nie, nie wiem jakim cudem skubana :P Potem się opierałą ciągle o mnie i razem szaleliśmy. A kto to był Lordi ten Sanktuarian przed nami co mówiłeś że dzienikarz stary z niego jest? :)

Awatar użytkownika
Da5id
-#assassin
-#assassin
Posty: 2305
Rejestracja: pn gru 01, 2003 6:05 pm
Skąd: R. Sao Clemente 23

Re: I Po Koncercie

Postautor: Da5id » śr cze 01, 2005 11:39 am

Da5id, jasne że to my bylismy na przejsciu w Cieszynie! :wink: A pamiętasz jak się przewinąłem Tobie na koniec koncertu w Chorzowie? Właśnie byłem podczas misji poszukiwania jakiś szaleństw, ale mi się nie udało zbytnio :lol:
Jasne, że pamiętam :beer Troche się zdziwiłem kiedy Ciebie zobaczyłem, bo wyglądało na to, że już chcesz opuścić koncert :wink:

Awatar użytkownika
she-wolf
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 2737
Rejestracja: ndz kwie 06, 2003 8:42 pm

Re: I Po Koncercie

Postautor: she-wolf » ndz cze 12, 2005 3:05 pm

zrobiłam porządek. nie syfić znów :evil:
Obrazek


Wróć do „29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival - Chorzów @ Stadion Śląski”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości

cron