Bitwa Artystów - komentarze

Zbiór ankiet i Waszych opinii dotyczących innych zespołów.

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

Zdan
-#nomad
-#nomad
Posty: 4419
Rejestracja: wt sty 29, 2019 12:29 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Zdan » śr sie 26, 2020 4:50 pm

A pod jakim względem nie, bo ciekaw jestem.
Pod żadnym ;)

Awatar użytkownika
Vorgel
-#rainmaker
-#rainmaker
Posty: 6467
Rejestracja: śr sty 27, 2016 5:26 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Vorgel » śr sie 26, 2020 4:53 pm

To nie jest odpowiedź ;) Skala głosu co najważniejsze, a także popularność przemawia za Geoffem. Ale Dio za to co zrobił z Rainbow jest w jakimś sensie bardziej wpływowy, to faktycznie w tym może przebić Geoffa.
Mustaine jest charakterystyczny, co jest dużym plusem. Taki Chuck Billy to tylko lepszy Hetfield. A sam Hetfield to radiowa wiocha dla gospodyń domowych lepiących pierogi. Mustaine nie ma radiowego głosu, co jak dla mnie nie jest wadą. Ostatecznie jak już lubisz lepić te pierogi, to wybierz raczej ballady Testamentu, nie M***lliki.
KI$$ fan
Obrazek

Zdan
-#nomad
-#nomad
Posty: 4419
Rejestracja: wt sty 29, 2019 12:29 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Zdan » śr sie 26, 2020 4:55 pm

To jest odpowiedź ;) Moja odpowiedź ;) Nie no - jaja sobie robię. Odbiór wokalistów to tak subiektywna sprawa, że nawet nie będę o tym gadał. Ludzie np. nienawidzą Gerrita z Sacred Steel a ja jestem jego ultrasem ;)

Awatar użytkownika
Vorgel
-#rainmaker
-#rainmaker
Posty: 6467
Rejestracja: śr sty 27, 2016 5:26 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Vorgel » śr sie 26, 2020 4:57 pm

Koleś z Sacred Steel sobie robi jaja i ja akurat jestem na to oburzony, tak nie można ;)
Mustaine jest charakterystyczny, co jest dużym plusem. Taki Chuck Billy to tylko lepszy Hetfield. A sam Hetfield to radiowa wiocha dla gospodyń domowych lepiących pierogi. Mustaine nie ma radiowego głosu, co jak dla mnie nie jest wadą. Ostatecznie jak już lubisz lepić te pierogi, to wybierz raczej ballady Testamentu, nie M***lliki.
KI$$ fan
Obrazek

pz
-#lord of light
-#lord of light
Posty: 8143
Rejestracja: śr maja 07, 2014 12:56 am

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: pz » śr sie 26, 2020 4:58 pm

Ja go nie trawię :D

Za Biffem też nie przepadam, a chyba w każdej rundzie na niego głosowałem, więc w moim odczuciu miał bardzo łatwą drabinkę. Za to Dio to jeden z moich faworytów, a po drodze pokonał Byrona i Mercurego - gdybym miał sam decydować kto przechodzi, to nie wiem czy Dio przeszedłby pierwszą rundę. Jego przewagą było głównie to, że lubię go i w Rainbow i w BS i w Dio. No i jako jedynego z tej trójki widziałem go na żywo i niesamowicie mi się podobało co wtedy słyszałem.

Plany na 2020?:
10: MJL (22 Warszawa), Hellhaim (31 Warszawa)
11: Turbo (7 Lublin, 26 Świdnica), Judas Priest (13 Praga / kiedy to wreszcie odwołają?)
12: Hellhaim (5 Lublin), NK (kiedyś, gdzieś)

+ jakiś Kat & RK, ale jeszcze nie wiem gdzie

Zdan
-#nomad
-#nomad
Posty: 4419
Rejestracja: wt sty 29, 2019 12:29 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Zdan » śr sie 26, 2020 5:12 pm

Koleś z Sacred Steel sobie robi jaja i ja akurat jestem na to oburzony, tak nie można ;)
Właśnie za taki odbiór też faceta absolutnie uwielbiam. W jego przypadku rozumiem absolutnie to, że go nie lubią. Ja uważam, że jego zespół i on są absolutnie fantastyczny. Następna rzecz - bez związku z wokalem czy muzyką którą gra - to fakt, że to przemiły facet oraz absolutny maniak metalu.

Awatar użytkownika
Vorgel
-#rainmaker
-#rainmaker
Posty: 6467
Rejestracja: śr sty 27, 2016 5:26 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Vorgel » śr sie 26, 2020 5:23 pm

Gdyby facet miał głos to śpiewanie z manierą Blitza mogłoby mu nawet wyjść. Ale nie ma i efekt jest komiczny. Brakuje mu też charyzmy np takiego Marka Sheltona, który wokalu potężnego nie miał, ale potrafił śpiewać z charakterem. A tamten się wygłupia ;)
Mustaine jest charakterystyczny, co jest dużym plusem. Taki Chuck Billy to tylko lepszy Hetfield. A sam Hetfield to radiowa wiocha dla gospodyń domowych lepiących pierogi. Mustaine nie ma radiowego głosu, co jak dla mnie nie jest wadą. Ostatecznie jak już lubisz lepić te pierogi, to wybierz raczej ballady Testamentu, nie M***lliki.
KI$$ fan
Obrazek

Zdan
-#nomad
-#nomad
Posty: 4419
Rejestracja: wt sty 29, 2019 12:29 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Zdan » śr sie 26, 2020 5:39 pm

Jak mówiłem o wokalistach nie dyskutuję ale rozumiem takie komentarze w jego kierunku. Odbieram go totalnie inaczej i tyle.

Awatar użytkownika
Vorgel
-#rainmaker
-#rainmaker
Posty: 6467
Rejestracja: śr sty 27, 2016 5:26 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Vorgel » śr sie 26, 2020 5:42 pm

To że rozumiesz jest już dowodem na to, że taka też była Twoja pierwotna reakcja na tego wokalistę. Muzycznie ten zespół nie był taki zły, ale wokal wszystko rujnuje. Battle Angel to muzycznie mocny kawałek, który fajnie by wypadł z wokalem Blitza.
Mustaine jest charakterystyczny, co jest dużym plusem. Taki Chuck Billy to tylko lepszy Hetfield. A sam Hetfield to radiowa wiocha dla gospodyń domowych lepiących pierogi. Mustaine nie ma radiowego głosu, co jak dla mnie nie jest wadą. Ostatecznie jak już lubisz lepić te pierogi, to wybierz raczej ballady Testamentu, nie M***lliki.
KI$$ fan
Obrazek

Zdan
-#nomad
-#nomad
Posty: 4419
Rejestracja: wt sty 29, 2019 12:29 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Zdan » śr sie 26, 2020 5:45 pm

To że rozumiesz jest już dowodem na to, że taka też była Twoja pierwotna reakcja na tego wokalistę. Muzycznie ten zespół nie był taki zły, ale wokal wszystko rujnuje. Battle Angel to muzycznie mocny kawałek, który fajnie by wypadł z wokalem Blitza.
Zabawne ale nie. Od razu gdy usłyszałem numer z Wargods Of Metal z jego wokalem to bardzo mi się podobały. Jednocześnie potrafię a przynajmniej próbuję spojrzeć na to z innej strony niż swoja własna i dlatego rozumiem czemu może być tak. Sam mógłbym gościa słuchać do końca świata.

Awatar użytkownika
Vorgel
-#rainmaker
-#rainmaker
Posty: 6467
Rejestracja: śr sty 27, 2016 5:26 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Vorgel » śr sie 26, 2020 5:45 pm

Czyli jednak rozumiesz, co z jego wokalem jest nie tak.
Mustaine jest charakterystyczny, co jest dużym plusem. Taki Chuck Billy to tylko lepszy Hetfield. A sam Hetfield to radiowa wiocha dla gospodyń domowych lepiących pierogi. Mustaine nie ma radiowego głosu, co jak dla mnie nie jest wadą. Ostatecznie jak już lubisz lepić te pierogi, to wybierz raczej ballady Testamentu, nie M***lliki.
KI$$ fan
Obrazek

Zdan
-#nomad
-#nomad
Posty: 4419
Rejestracja: wt sty 29, 2019 12:29 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Zdan » śr sie 26, 2020 5:54 pm

Dla innych? Absolutnie. Tak samo jak rozumiem czemu ludzie nie trawią Sheltona żeby podać inny przykład.

Awatar użytkownika
blackmailer
-#nomad
-#nomad
Posty: 4255
Rejestracja: czw cze 14, 2018 9:04 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: blackmailer » czw sie 27, 2020 7:48 pm

Eh no i Half nie wygra :( A Geoff przegrywający z Byfordem... XD
ciagnij bigos do betlejem, jak chesz wbijaj smialo napijemy sie
NIE MA! TROCHE TAK NAPISANA JEST TA KONTYCUCJA I WTEDY TAKIE KAZDY JO JAK CHCE TAKJE JO CZYTA... I CZEBA PRZEROBIC TO KONTYCTUCJE I TO BY BYLO DOPIERO NORMALNIE
Nowe ze Struszczykiem są mi kompletnie obojętne. Gdyby te płyty wyszły przed Kawalerią to może i dzisiaj bym je lubił.
"I zasiadł po prawicy Vorgela i głosił prawdy muzyki w Dwójcy Jedyny
I zszedł Invader na ziemię aby dać ciemnemu ludowi Prawdę
I zobaczył to Paul Stanley z Kiss i wiedział, że było to dobre"

(Księga Vorgela, rozdział 34, werset 666)
podchodzi do odsłuchu nagle odbiega klęka z jedną nóżką prosto, kręci się

Zdan
-#nomad
-#nomad
Posty: 4419
Rejestracja: wt sty 29, 2019 12:29 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Zdan » czw sie 27, 2020 7:48 pm

Biff Byford król! ;)

Awatar użytkownika
blackmailer
-#nomad
-#nomad
Posty: 4255
Rejestracja: czw cze 14, 2018 9:04 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: blackmailer » czw sie 27, 2020 8:23 pm

No może może... To bardzo dobry wokalista, ale gdzie mu tam do Geoffa... :D
ciagnij bigos do betlejem, jak chesz wbijaj smialo napijemy sie
NIE MA! TROCHE TAK NAPISANA JEST TA KONTYCUCJA I WTEDY TAKIE KAZDY JO JAK CHCE TAKJE JO CZYTA... I CZEBA PRZEROBIC TO KONTYCTUCJE I TO BY BYLO DOPIERO NORMALNIE
Nowe ze Struszczykiem są mi kompletnie obojętne. Gdyby te płyty wyszły przed Kawalerią to może i dzisiaj bym je lubił.
"I zasiadł po prawicy Vorgela i głosił prawdy muzyki w Dwójcy Jedyny
I zszedł Invader na ziemię aby dać ciemnemu ludowi Prawdę
I zobaczył to Paul Stanley z Kiss i wiedział, że było to dobre"

(Księga Vorgela, rozdział 34, werset 666)
podchodzi do odsłuchu nagle odbiega klęka z jedną nóżką prosto, kręci się

Zdan
-#nomad
-#nomad
Posty: 4419
Rejestracja: wt sty 29, 2019 12:29 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Zdan » czw sie 27, 2020 8:28 pm

Z tej dwójki jako ignorant, abnegat, muzyczny indolent, człowiek bez gustu oraz fan łomotu - wybieram Byforda ;)

Awatar użytkownika
Dzosef
-#rainmaker
-#rainmaker
Posty: 7451
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 5:28 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Dzosef » czw sie 27, 2020 9:19 pm

Lubię Saxon, lubię Biffa, ale Geoff to tak z 5 lig wyżej.
Vorgel napisał:
Niedobre bo nowe. Kompletnie nie rozumiem takiego podejścia.
Kiedyś Rock'n'roll" Fanclub Shakin Stevena

2008 Warszawa
2011 Warszawa
2014 Poznań
2016 Oslo, Dessel (Graspop), Herning, Wrocław, Wacken
2017: Glasgow, Aberdeen, Liverpool, Birmingham
2018: Tallin, Helsinki x2, Firenze, Dessel (Graspop), Lizbona, Kraków x2
2020: chuj
KISS to zespół, który od samego początku nastawiony był na komercję. Stworzono markę KI$$ i ona zarabia na wielu płaszczyznach. Muzycznie nie mieli nigdy zbyt wiele do powiedzenia, na każdy album z lat 70 przypada po 3 kawałki, które ujdą, reszta to durnowate rock and rolle jakich nie zaryzykowałby nawet Shakin' Stevens. W latach 80 grali to, co grali wtedy wszyscy, ale znacznie słabiej, bez pomysłu, po prostu dziady żyjące wciąż legendą KISS. Dwie ich płyty, których mogę słuchać to te, których ich fani akurat nie lubią, co by się zgadzało.

Awatar użytkownika
Vorgel
-#rainmaker
-#rainmaker
Posty: 6467
Rejestracja: śr sty 27, 2016 5:26 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Vorgel » czw sie 27, 2020 9:34 pm

Biff nie ma startu do Geoffa. I nie piszę tylko platynach ;)
Mustaine jest charakterystyczny, co jest dużym plusem. Taki Chuck Billy to tylko lepszy Hetfield. A sam Hetfield to radiowa wiocha dla gospodyń domowych lepiących pierogi. Mustaine nie ma radiowego głosu, co jak dla mnie nie jest wadą. Ostatecznie jak już lubisz lepić te pierogi, to wybierz raczej ballady Testamentu, nie M***lliki.
KI$$ fan
Obrazek

Zdan
-#nomad
-#nomad
Posty: 4419
Rejestracja: wt sty 29, 2019 12:29 pm

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Zdan » pt sie 28, 2020 2:47 pm

Biff >>> Geoff. Przynajmniej w tym domu ;)

Awatar użytkownika
Invader
-#Fallen Angel
-#Fallen Angel
Posty: 17284
Rejestracja: czw mar 02, 2006 12:43 am
Skąd: Scenes From A Cracow

Re: Bitwa Artystów - komentarze

Postautor: Invader » czw wrz 17, 2020 2:48 pm

Geddy zasłużona wygrana, choć myślałem, że w finale zmierzy się z Levinem.
Outside the soundness of your mind
Bathing your soul in silver tears
Beneath a blackened summer sky
Praying for time to disappear

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Wróć do „Ankiety”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości