Nowe zestawienie, trochę się pozmieniało:
Od najsłabszego do najlepszego:
Bez TZ
10. Genghis Khan - 6,5/10
9. Purgatory - bardzo spadło, taka naparzanka, ale wciąz niezła. 6,5/10
8. Another Life - 6,5/10
7. Murders in the Rue Morgue - 7/10
6. The Ides of March - 7/10
5. Wratchild - 7/10
4. Drifter - 7/10 - niektórzy mu zarzucają, że za duzo róznych niekoniecznie udanych pomysłów zmiescili w tym jednym utworze, dla mnie zawsze ok.
______________________________________________________________________________________________________________________________
3. Prodigal Son - 7,5/10
2. Innocent Exile - 7,5/10
1. Killers - 7,5/10 - Awans z 9 pozycji, wiec baaardzo grubo, odkryłem ten wałek na nowo
Ocena końcowa: 7/10