Księga Skarg i wniosków

Regulamin, kwestie techniczne i organizacyjne związane z forum, info o Fan Klubie

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

Awatar użytkownika
hipcio_stg
-#moonchild
-#moonchild
Posty: 1674
Rejestracja: pn lip 08, 2013 7:13 am

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: hipcio_stg » wt lip 17, 2018 8:33 am

Baaaardzo proszę o dodanie ciemnej skóry na forum. Jakiejkolwiek! Na to niebieskie nie da się patrzeć... bleah!

Awatar użytkownika
Mikojaski
-#long distance runner
-#long distance runner
Posty: 991
Rejestracja: ndz paź 02, 2011 3:55 pm
Skąd: Dublin

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: Mikojaski » wt lip 17, 2018 2:30 pm

E tam, właśnie jest fajna i przejrzysta, do tamtej nie moglem sie przekonać;)
While you sleep in earthly delight,
Someone's flesh is rotting tonight

Rogal
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 2280
Rejestracja: pn mar 08, 2004 7:24 pm
Skąd: Warszawa

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: Rogal » wt lip 17, 2018 9:32 pm

Baaaardzo proszę o dodanie ciemnej skóry na forum.
Jak poprawisz ją by była kompatybilna z nową wersją forum to nie ma sprawy :P
What is real?

Awatar użytkownika
hipcio_stg
-#moonchild
-#moonchild
Posty: 1674
Rejestracja: pn lip 08, 2013 7:13 am

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: hipcio_stg » śr lip 18, 2018 8:16 am

Baaaardzo proszę o dodanie ciemnej skóry na forum.
Jak poprawisz ją by była kompatybilna z nową wersją forum to nie ma sprawy :P
Chodzi o wykrzaczenie się po przejściu z http https? Czy jeszcze coś innego krzaczy?

VeeKing
-#
-#
Posty: 1574
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 4:44 pm
Skąd: Łódź

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: VeeKing » sob lip 28, 2018 2:12 pm

Nie było mnie na forum dłuuugo (rok/dwa??) i taka niespodziewajka :D
Załączniki
Bez tytułu.jpg

Awatar użytkownika
Budziol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 8302
Rejestracja: pt lip 30, 2004 9:19 am
Skąd: Łódź

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: Budziol » ndz lip 29, 2018 8:11 pm

Wracasz? ;(
Sanktuarium Fan-Club
...you are number six...


BUDZIOL LEGACY OF THE BEAST TOUR 2018:

26.05 Tallin
27.07 Kraków
28.07 Kraków

VeeKing
-#
-#
Posty: 1574
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 4:44 pm
Skąd: Łódź

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: VeeKing » pn lip 30, 2018 11:17 pm

Wracasz? ;(
Nie ;) ale dostałem majla o wiadomości prywatnej i chciałem tylko poweiadomić ;)

Jak widać nic sie tu nie zmieniło ;)

cezi
-#invader
-#invader
Posty: 202
Rejestracja: ndz paź 22, 2017 12:41 am

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: cezi » ndz sie 05, 2018 1:17 am

Czy istnieje możliwość rozszerzenia podpisu o kolejne powiedzmy 500 znaków?. Powinienem się wyrobić wtedy😊
Cezi on Tour 2019:


to be continued......

pz
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3788
Rejestracja: śr maja 07, 2014 12:56 am

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: pz » ndz sie 05, 2018 8:25 am

Czy istnieje możliwość rozszerzenia podpisu o kolejne powiedzmy 500 znaków?. Powinienem się wyrobić wtedy😊
Dobre. :) Mi miejsca na 2018 też zabrakło.
Plany na 2019:
01: MJL (10-Warszawa), Icon (19-Warszawa), Internal Quiet + Monstrum (26-Krosno), Yellow Horse (31-Włocławek)
02: NK (1-Toruń, 15-Łódź?, 23-Radom), Uriah Heep (21-Warszawa), Heartrockowanie (22-Warszawa)
03: J.Mayall (17-Warszawa), Yellow Horse (21-Łódź), Turbo + Hellhaim (21 - Warszawa, 22-Siedlce, 23-Łódź), U.D.O. (24-Warszawa), Godsmack (26-Warszawa), Monstrum (30-Warszawa)
04: Turbo + Hellhaim (6-Gomunice, 11-Olsztyn), Poets of the Fall (27-Warszawa), NK (28-Warszawa)

Awatar użytkownika
gumbyy
-#nomad
-#nomad
Posty: 4148
Rejestracja: śr cze 01, 2005 1:49 am
Skąd: Wrocław

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: gumbyy » ndz sie 05, 2018 5:36 pm

A ja bym wnioskował o skrócenie tych koncertowych podpisów. Beznadziejnie to wygląda i męczy przy przeglądaniu forum, w szczególności na telefonie...

Awatar użytkownika
Dzosef
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3432
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 5:28 pm

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: Dzosef » ndz sie 05, 2018 6:17 pm

Zgadzam się z Gumbyym. System PZ sie sprawdza, nie zajmuje dużo miejsca. Może idź tym tropem Cezi? ;)
2008 Warszawa
2011 Warszawa
2014 Poznań
2016 Oslo, Dessel (Graspop), Herning, Wrocław, Wacken
2017: Glasgow, Aberdeen, Liverpool, Birmingham
2018: Tallin, Helsinki x2, Firenze, Dessel (Graspop), Lizbona

pz
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3788
Rejestracja: śr maja 07, 2014 12:56 am

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: pz » ndz sie 05, 2018 6:53 pm

Zgadzam się z Gumbyym. System PZ sie sprawdza, nie zajmuje dużo miejsca. Może idź tym tropem Cezi? ;)
A bo stwierdziłem, że tego dużo i przerzuciłem się na plany. Bardziej skrótowo i może ktoś się trafi na wspólną podróż. :) Będę musiał zaktualizować przy okazji.
Plany na 2019:
01: MJL (10-Warszawa), Icon (19-Warszawa), Internal Quiet + Monstrum (26-Krosno), Yellow Horse (31-Włocławek)
02: NK (1-Toruń, 15-Łódź?, 23-Radom), Uriah Heep (21-Warszawa), Heartrockowanie (22-Warszawa)
03: J.Mayall (17-Warszawa), Yellow Horse (21-Łódź), Turbo + Hellhaim (21 - Warszawa, 22-Siedlce, 23-Łódź), U.D.O. (24-Warszawa), Godsmack (26-Warszawa), Monstrum (30-Warszawa)
04: Turbo + Hellhaim (6-Gomunice, 11-Olsztyn), Poets of the Fall (27-Warszawa), NK (28-Warszawa)

Awatar użytkownika
Dzosef
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3432
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 5:28 pm

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: Dzosef » ndz sie 05, 2018 7:22 pm

Ja uznałem, że będę wrzucal tylko Maiden, ale plany wyjazdowe w podpisie to fajny pomysł
2008 Warszawa
2011 Warszawa
2014 Poznań
2016 Oslo, Dessel (Graspop), Herning, Wrocław, Wacken
2017: Glasgow, Aberdeen, Liverpool, Birmingham
2018: Tallin, Helsinki x2, Firenze, Dessel (Graspop), Lizbona

Awatar użytkownika
mic7
-#assassin
-#assassin
Posty: 2334
Rejestracja: czw sie 25, 2011 12:53 pm
Skąd: Warszawa

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: mic7 » pt sty 04, 2019 8:12 am

Killers54 dostajesz ostrzeżenie ,wiesz za co ,następnym razem będzie ban.
https://www.youtube.com/channel/UCE9QxmMmFZSxqENrWYqDFzg?view_as=subscriber

Awatar użytkownika
Dzosef
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3432
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 5:28 pm

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: Dzosef » pt sty 04, 2019 8:43 am

Killers54 dostajesz ostrzeżenie ,wiesz za co ,następnym razem będzie ban.
Skandal :evil:
2008 Warszawa
2011 Warszawa
2014 Poznań
2016 Oslo, Dessel (Graspop), Herning, Wrocław, Wacken
2017: Glasgow, Aberdeen, Liverpool, Birmingham
2018: Tallin, Helsinki x2, Firenze, Dessel (Graspop), Lizbona

Awatar użytkownika
Sardi
-#long distance runner
-#long distance runner
Posty: 831
Rejestracja: sob sty 23, 2016 11:06 pm

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: Sardi » pt sty 04, 2019 10:48 am

Dajcie spokoj, przynajmniej forum żyje.
raz jadlem z miesem w zakopanym kurwa takie chujowe ze ja pierdole okazalo sie ze byly z watrobka a ja nienawidze watrobki

Awatar użytkownika
Schizoid
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 2755
Rejestracja: śr cze 25, 2014 3:01 pm

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: Schizoid » pt sty 04, 2019 12:24 pm

Dokładnie. Nie rozumiem spiny, w końcu to forum zaśmiecają takie wątki, jak NAJLEPSZY WIATR W UTWORACH. No to halo.
OSTATNIO UBIL MNIE SASIAD 70 LETNI WKURWIL SIE BO SLUCHALEM DREAMOW Z GLOSNICZKA KOMORKOWEGO NA CALA GLOSNOSC A ON MOWI TY CHUJU ZJEBANY TAKIEJ MUZYKI POWINNO SIE SLUCHAC NA ANALOGACH A NIE Z JAKIEGOS CHINSKIEGO GOWNA . CZY TO MOZNA UZNAC ZA BOKS?

Awatar użytkownika
Dzosef
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3432
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 5:28 pm

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: Dzosef » pt sty 04, 2019 12:24 pm

Ubeckie metody...
2008 Warszawa
2011 Warszawa
2014 Poznań
2016 Oslo, Dessel (Graspop), Herning, Wrocław, Wacken
2017: Glasgow, Aberdeen, Liverpool, Birmingham
2018: Tallin, Helsinki x2, Firenze, Dessel (Graspop), Lizbona

Awatar użytkownika
mic7
-#assassin
-#assassin
Posty: 2334
Rejestracja: czw sie 25, 2011 12:53 pm
Skąd: Warszawa

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: mic7 » pt sty 04, 2019 1:31 pm

O czym Wy mówicie ? Wykasowałem około 30 + postów Killersa które pisał po % ,w których co drugie słowo było na k.. itd. wiem ,można klnąc na tym forum ale bez przesady ,nie w co drugim poście ,po za tym zaspamował forum bzdurami ,kasowałem to z pół godziny.Zresztą rozmawiałem z nim i jest po sprawie ,przeprosił i jest OK.

Jeśli ktoś z Was chce zostać moderatorem to droga wolna ,roboty jest od groma ,no chyba ,że kasujemy administracje i moderacje i hulaj dusza piekła nie ma.
https://www.youtube.com/channel/UCE9QxmMmFZSxqENrWYqDFzg?view_as=subscriber

Awatar użytkownika
Dzosef
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3432
Rejestracja: wt kwie 05, 2016 5:28 pm

Re: Księga Skarg i wniosków

Postautor: Dzosef » pt sty 04, 2019 2:30 pm

Z ubeckimi metodami to oczywiście zartowałem :mrgreen: Mi się aktywność Killersa podobała, sympatyczne to było, oczywiście jako rodzynek, a nie stały trend ;) .
2008 Warszawa
2011 Warszawa
2014 Poznań
2016 Oslo, Dessel (Graspop), Herning, Wrocław, Wacken
2017: Glasgow, Aberdeen, Liverpool, Birmingham
2018: Tallin, Helsinki x2, Firenze, Dessel (Graspop), Lizbona


Wróć do „Forum Organizacyjne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości