Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Wszystko o koncercie Maiden w Chorzowie 29 maja 2005!

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

Kro
-#assassin
-#assassin
Posty: 2019
Rejestracja: pn wrz 01, 2003 1:07 am
Skąd: Ruda Śląska

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: Kro » wt lip 19, 2005 5:48 pm

Mozliwe, iz jest to jakies nagranie z TV, jakas relacja czy cos.
Obrazek
Obrazek

arsi
-#charlotte
-#charlotte
Posty: 22
Rejestracja: śr lip 13, 2005 9:45 am
Skąd: Polska

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: arsi » śr lip 20, 2005 9:51 am

katowice i warszawa - day after day 2000

alfonso
-#prodigal son
-#prodigal son
Posty: 45
Rejestracja: wt lip 05, 2005 1:51 pm
Skąd: znikad

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: alfonso » śr lip 20, 2005 12:09 pm

Chetnie sie wymienie.
Jestem pewien Arsi ze jakos sie dogadamy.
Powiec mi tylko co cie interesuje.
Widze ze chyba musze znalesc Wroclaw 2003 na Video :guns :guns
A wtedy :beer

hellrider
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 261
Rejestracja: sob mar 19, 2005 12:12 am

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: hellrider » śr lip 20, 2005 12:22 pm

ja sie postaram wygrzebac warszawe 86 i poznan 84 na dvd :wink:
ale niczego nie obiecuje :lol:

Awatar użytkownika
Michcio
-#clairvoyant
-#clairvoyant
Posty: 1443
Rejestracja: ndz gru 07, 2003 10:18 pm
Skąd: Kraków

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: Michcio » śr lip 20, 2005 6:07 pm

Chetnie sie wymienie.
Jestem pewien Arsi ze jakos sie dogadamy.
Powiec mi tylko co cie interesuje.
Widze ze chyba musze znalesc Wroclaw 2003 na Video :guns :guns
A wtedy :beer
hehe to sobie poszukasz :P :lol: :wink:
\m/ :twisted: \m/
Marzenia się spełniają
Zobaczyć RAGE AGAINST THE MACHINE ... bezcenne


2014-01-31 - KNŻ, Kraków
2014-02-05 - Dream Theater, Katowice
2014-03-02 - ILLUSION, Kraków
2014-03-29 - Blaze Bayley, Kraków
2014-04-09 - Paul Di'Anno, Kraków
2014-06-03 - Iron Maiden, Budapeszt
2014-06-08 - Iron Maiden, Brno
2014-08-13 - Machine Head, Warszawa
2014-09-17 - Blaze Bayley, Kraków

alfonso
-#prodigal son
-#prodigal son
Posty: 45
Rejestracja: wt lip 05, 2005 1:51 pm
Skąd: znikad

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: alfonso » czw lip 21, 2005 12:06 pm

Ale moze znajde-warto sprobowac.
Przy okazji
Jajco gdzie jestes?
Chce sie z toba wymienic :beer

jajco
-#invader
-#invader
Posty: 203
Rejestracja: pn gru 22, 2003 8:23 pm
Skąd: Kraków

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: jajco » czw lip 21, 2005 4:03 pm

Ale moze znajde-warto sprobowac.
Przy okazji
Jajco gdzie jestes?
Chce sie z toba wymienic :beer
Sorki chwilę tu nie wchodziłem najlepiej mnie łapać na maila
Niestety dziś już opuszczam Kraków czas troche pożeglować najprawdopodobniej od razu poźniej jadę do Dobczyc więc pewnie długo mnietu nie będzie :(
https://jajcoironmaiden.republika.pl/
https://www.jajco.cba.pl
https://www.youtube.com/jajcoironmaiden

28/11/2003 Wrocław
29/05/2005 Chorzów
06/06/2007 Ostrava
07/08/2008 Warszawa
08/08/2008 Praga
14/08/2010 Budapeszt
10/06/2011 Warszawa
27/06/2013 Piestany
03/07/2013 Łódź
03/07/2016 Wrocław

alfonso
-#prodigal son
-#prodigal son
Posty: 45
Rejestracja: wt lip 05, 2005 1:51 pm
Skąd: znikad

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: alfonso » czw lip 21, 2005 6:37 pm

Kto inny ze mna sie wymieni?
Blagam o kontakt jjmetal@wp.pl
Na pewno jakos sie dogadamy.
Chorzow 2004-Metallica Video
Prosze :(

Awatar użytkownika
gorbag
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 78
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:15 pm
Skąd: Iława

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: gorbag » pt lip 22, 2005 8:53 pm

chyba moderatorzy powinni tutaj zrobić porządek, bo wygląda na to ze maja tan dział głęboko w ( :) ) . o ile mnie pamiec nie myli topic nazywa sie "materiały audio/video z mystic 2005"... no a tresc niektorych postów "troszke" nie podchodzi pod ten temat...
"...life down there is just a strange illusion..."

Niech moc Analu bedzie z wami...
Obrazek
... i uzywajcie gumek bo AIDS grasuje!!

LODA SZMATY!

Sashh
-#prisoner
-#prisoner
Posty: 142
Rejestracja: pt maja 28, 2004 12:42 am

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: Sashh » pt lip 22, 2005 10:45 pm

Obrazek

Awatar użytkownika
slayer
-#rainmaker
-#rainmaker
Posty: 6853
Rejestracja: pt kwie 04, 2003 9:03 pm

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: slayer » sob lip 23, 2005 12:22 am

chyba moderatorzy powinni tutaj zrobić porządek, bo wygląda na to ze maja tan dział głęboko w ( :) ...
i nie dziwne, w koncu tu kreci sie wszystko wokol tematu :roll:

ale mysle,ze slusznym pomyslem,byloby zalozenie drugiego tematu , w ktorym bylyby same linki/oferty bez zbednych dyskusji... (tu dyskutowac, mozna,a przeciez jest jeszcze taka opcja "prywatna wiadomosc" :roll: )
Jazz is not dead, it just smells funny.

Kajtek_pl
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 75
Rejestracja: pt lip 08, 2005 8:11 pm

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: Kajtek_pl » ndz sie 07, 2005 10:55 pm

Czy jest jakiś program żeby podzielić jedno mp3 na pare części ?
jak tak to prosiłbym o nazwe.

Clans
-#long distance runner
-#long distance runner
Posty: 834
Rejestracja: śr kwie 21, 2004 4:32 pm
Skąd: Zawiercie

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: Clans » pn sie 08, 2005 9:44 am

Np. "Rzeźnik MPEG'ów"
Can't all be coincidence
Too many things are evident
You tell me you're an unbeliever
Spiritualists? Well me I'm neither
Wouldn't you like to know The truth?
Oh what's out there to have the proof
And find out just which side You're on
Where would you end in Heaven or In Hell?

Awatar użytkownika
Zajcik
-#prodigal son
-#prodigal son
Posty: 25
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:41 pm
Skąd: Legnica

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: Zajcik » czw sie 18, 2005 1:25 am

Jeżeli chcecie ściagać z tego ftp to macie adres: http://62.93.43.216/~mefisto/data/ Tam macie wszystko. Jeżli chcecie coś wysłac, to

ftp://mefisto@62.93.43.216/

hasło: 1234qwer. Dawajcie do folderu public_htdocs, to od razu inni moga przez http to ściągać.
AAaaa !! dziękuje Ci za to !!! nie, nie za bootlega Nightwisha, tylko za Toola !! wszzedie tego szukalem hehehe. :rocx
Hmm.. jescze jedno;p, masz moze ten koncert na dvd, czy cus ?
Obrazek

sic_knot
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 65
Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:02 pm
Skąd: krasnystaw/koło lublina ;p

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: sic_knot » pn sie 22, 2005 4:48 pm

witam.
miesiac mnie nie było, przeczytałem ostatnie posty i wywnioskowuje ze nadal nie ma tego bota z chorzowa, ale pytam dla pewnosci bo nigdy nie wiadomo. To jest juz ten boot udostępniony?
Up the Irons!!
Obrazek

hellrider
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 261
Rejestracja: sob mar 19, 2005 12:12 am

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: hellrider » pn sie 22, 2005 4:50 pm

witam.
miesiac mnie nie było, przeczytałem ostatnie posty i wywnioskowuje ze nadal nie ma tego bota z chorzowa, ale pytam dla pewnosci bo nigdy nie wiadomo. To jest juz ten boot udostępniony?
o loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
stary... od 3 miesięcy jest dostępny...

sic_knot
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 65
Rejestracja: pn mar 07, 2005 9:02 pm
Skąd: krasnystaw/koło lublina ;p

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: sic_knot » śr sie 24, 2005 12:32 am

tjaaa to dobrze wiedzieć.
Ale video czy mp3? bo mp3 mam ale video by sie przydało.
Podaj jakies namiary, dzieki :beer
Up the Irons!!
Obrazek

hellrider
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 261
Rejestracja: sob mar 19, 2005 12:12 am

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: hellrider » śr sie 24, 2005 12:35 am

butcher111@wp.pl
odpowiednia osoba do ktorej radze sie zglosic w sprawie dvd z chorzowa ;)

Awatar użytkownika
Premus
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 448
Rejestracja: pt lip 30, 2004 10:29 am

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: Premus » czw sie 25, 2005 5:36 pm

butcher111@wp.pl
odpowiednia osoba do ktorej radze sie zglosic w sprawie dvd z chorzowa ;)
oczywiscie że należy sie zgłosic do tego kolegi :beer
Obrazek

Vavoom
-#charlotte
-#charlotte
Posty: 13
Rejestracja: ndz lis 30, 2003 1:01 pm
Skąd: że znowu?

Re: Materiały audio/video z Mystic Festival '05

Postautor: Vavoom » ndz wrz 04, 2005 3:54 pm

Witam!

Dokonałem lekkiego "odrestaurowania" zdaje się najpopularniejszego bootlega z Chorzowa krążącegego w sieci :wink: (chodzi mi o "Iron Maiden at Mystic Festival - Poland, We Salute You! - Chorzow, 29.05.2005 ( audio mp3 320kbps).zip", 194MB). Trochę mnie zastanawia czemu ktoś zrobił MP3 stereo, skoro na obu kanałach znajduje się ta sama zawartość, a co za tym idzie archiwum zajmuje niepotrzebnie drugie tyle :wink: Ale przejdźmy do rzeczy. Skorygowałem "najgorsze" w tym bootlegu, zwiększyłem dynamikę i co najważniejesze, dodałem efekt pseudo stereo własnej roboty :lol: . Najlepiej słucha się go na słuchawkach, nie za głośno :lol: . Powiedzcie co o tym sądzicie. Próbkę możecie znaleźć tu:

http://www.freewebtown.com/vavoom/forum/original.mp3
http://www.freewebtown.com/vavoom/forum/remastered.mp3

Niestety tylko 30s, pech akurat że wszystkie "mocniejsze" servy są pozamykane lub w przeróbce. Poza tym limit transferu wynosi 250MB, próbka ma ~1MB, także tylko 250 osób może się z tym zapoznać :) (9 września reset transferu, zapraszam ponownie).

Dzięki za uwagę!
Ostatnio zmieniony wt wrz 27, 2005 9:18 pm przez Vavoom, łącznie zmieniany 2 razy.
Up The Irons !!!


Wróć do „29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival - Chorzów @ Stadion Śląski”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości