Tylko o zachowaniu ochrony...

Wszystko o koncercie Maiden w Chorzowie 29 maja 2005!

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

Awatar użytkownika
mefistofeles
-#charlotte
-#charlotte
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 04, 2003 9:34 pm
Skąd: Inowrocław/Toruń

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: mefistofeles » pt cze 03, 2005 5:54 pm

zauważyłem regułę:

im schludniej wyglądasz tym miejsię czepiają - spiąć włosy, nie robic strasznych min etc.
a najlepiej wchodzic w towarzystwie normalnie ubranej dziewczyny (takiej bez nadmiaru makijażu i kolczyków) - dwa razy stosowane(choc z innymi dziewczynami) - dwa razy sukces :-)

--Mlody--
-#prisoner
-#prisoner
Posty: 139
Rejestracja: pn maja 30, 2005 6:27 pm
Skąd: Gdańsk

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: --Mlody-- » pt cze 03, 2005 5:56 pm

Abstract buhnoles mi avatarka :twisted: :twisted: :lol:
Ostatnio zmieniony pt cze 03, 2005 5:57 pm przez --Mlody--, łącznie zmieniany 2 razy.
How long on this longest day...

Urchin
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 299
Rejestracja: czw gru 16, 2004 7:53 pm
Skąd: San Jose

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Urchin » pt cze 03, 2005 5:56 pm

oprocz tej fazy z roznymi opaskami na plyte bylo w sumie ok. lali duzo wody, dawali tesh nawet sporo - przynajmniej tam gdzie stalem...jeden sie mnie spytal dlaczego taki spokojny jestem...ja mu na to ze oszczedzam sily, a jak szalalem na IM to mial takie oczy :shock:

EDIT: :rocx 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
Abstract
-#nomad
-#nomad
Posty: 4370
Rejestracja: pt cze 03, 2005 10:16 am
Skąd: Sosnowiec

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Abstract » pt cze 03, 2005 6:18 pm

--Młody-- sorka ale nie zauważyłem żeby ktoś taki miał:)
ale przynajmniej mamy podobny gust :rocx :beer
Plany na 2018:
06/06/2018 Scorpions, Ostrava
13/06/2017 Judas Priest/Megadeth, Katowice
16/06/2017 Arch Enemy, Kraków
26/06/2018 Ozzy Osbourne, Kraków
08/07/2018 Rolling Stones, Warszawa
09/07/2018 Guns N'Roses, Chorzów
10/07/2018 Volbeat, Warszawa
27/07/2018 Iron Maiden, Kraków
28/07/2018 Iron Maiden, Kraków
17/11/2018 Nightwish, Kraków
27/11/2018 Slayer, Łódź

Awatar użytkownika
Piwowarus
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 2933
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 4:55 pm
Skąd: Warszawa

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Piwowarus » pt cze 03, 2005 6:33 pm

Co jak co ale ten koncert pod względem działań ochrony uważam za udany, naprawdę ciężko sie do czegoś przyczepić. Poza kilkoma wyjatkami wpuszczali z wodą, skutecznie reagowali na wszelkie zasłabnięcia. Ocenka gdzieś tak 9/10

eulogy
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 430
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 1:31 pm
Skąd: rzeszów i okolice;)

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: eulogy » pt cze 03, 2005 6:41 pm

Najwazniejsze, ze pozwalali wnosic swoje napoje na stadion, w takim dniu to było najwazniejsze :wink: Co do reszty to sumiennie wykonywali sowje obowiazki, nieraz przymykajac oko :lol: Ocenka:8\10
Obrazek

Miras
-#prisoner
-#prisoner
Posty: 143
Rejestracja: śr sty 19, 2005 11:49 am
Skąd: Wrocław

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Miras » pt cze 03, 2005 7:04 pm

Była interwencja bo jeden wyrzucił mnie z sektora pod scena :) ale to pewnie dlatego że zobaczyl ze wprowadzilem kumpla na swoja opaske i potem jemu zdejmowalem zeby sobie zalozyc :D Musiałem wejsc drogim wejsciem :)
hehe chyba to widzialem ;] po prawej stronie stales? cos pod koniec najtlisza to chyba bylo nie ? :]]
Tak po prawej stronie ale to bylo przed Nightwishem puzniej trzymalem sie juz lewej strony na wszelki wypadek gdyby mnie ziomek skojarzyl :)

Awatar użytkownika
Mareq555
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 2732
Rejestracja: śr sty 12, 2005 6:47 pm
Skąd: Brzesko

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Mareq555 » pt cze 03, 2005 7:20 pm

Porządne chłopaki(panie tez :wink: ) 8+/10
Obrazek

against nobody

--Mlody--
-#prisoner
-#prisoner
Posty: 139
Rejestracja: pn maja 30, 2005 6:27 pm
Skąd: Gdańsk

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: --Mlody-- » pt cze 03, 2005 7:22 pm

--Młody-- sorka ale nie zauważyłem żeby ktoś taki miał:)
ale przynajmniej mamy podobny gust :rocx :beer
spoko :rocx :rocx :)


PS- Pewnie z tej samej stronki sciahgnoles.. :lol:
How long on this longest day...

Awatar użytkownika
Macias
-#prodigal son
-#prodigal son
Posty: 27
Rejestracja: pt kwie 30, 2004 7:48 pm
Skąd: Sosnowiec

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Macias » pt cze 03, 2005 8:10 pm

Dla mnie ochrona byla spoko, nie ma sie do czego przyczepic. Panowie, w kazdym razie z ktorymi ja mialem kontakt byli kulturalni i pomocni, dali nam swoja wode :D jedyne zastrzezenia to co do tych opasek, no ale trudno. Dalbym im 9/10, chocby za to ze stali w takim upale tyle godzin za 150 zeta :lol:
"Your life is lost, your soul is damned
But it feels too good to make a stand
Bad is bad, but this is worse
Let judgment come, you love this curse"

Stranger
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 346
Rejestracja: pn maja 26, 2003 6:43 pm
Skąd: Piaseczno

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Stranger » pt cze 03, 2005 9:32 pm

Oceniam ja wysoko, jakies 8 pkt.

Ogolnie byli mili, nie przeszukiwali za bardzo - no moze wyjatkiem byla jedna kobieta ktora trzepala wszystkich rowno ale jak to zobaczylem to poszedlem do innej, bardzo milutkiej :wink: Biorac pod uwage poprzednie koncerty w Polsce naprawde byli to w porzadku ludzie, oczywiscie wiadomo ze zdarzaja sie wyjatki i na pewno niektorzy sie przypieprzali o co tylko mogli, no ale to byl maly procent.

Co do opasek to mysle ze oni dobrze wiedzieli ktore sa na jaki sektor, ale specjalnie dezinformowali zeby tlum spokojnie przechodzil na plyte a nie stal wkurzony pod jedna bramka czekajac na czarne opaski.

Byla jeszcze sprawa polewania woda, zbawienie ale zauwazylem ze polewanie w znacznej mierze opieralo sie na zalewaniu przez minute tego samego fragmentu plyty. Zamiast w miare rownolegle rozpraszac wode po tlumie to skupiali sie na kilkunastu osobach i lali na nich dopoty, dopoki nie mieli na sobie juz niczego suchego.

Lady_Destroyer
-#prodigal son
-#prodigal son
Posty: 33
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 10:22 pm
Skąd: z piekła rodem

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Lady_Destroyer » pt cze 03, 2005 10:34 pm

Ja też oceniam ochrone bardzo pozytywnie 8/10. Ale pan z chustką i koszulka podwinięta na ramionkach tak, żeby było widać tatuaż dostaje 10/10 gościu wymiatał, wodzirej nie ochrona :rocx
You wanted the beast you got the beast

Awatar użytkownika
El Dorado
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3981
Rejestracja: śr sie 04, 2004 5:34 pm

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: El Dorado » pt cze 03, 2005 10:38 pm

boze ale mam pomysł!!! zaciągnijmy sie do FOSY!! bedziemy na wszystkie wielkie imprezy jezdzic za free.. to znaczy jeszcze nam beda płacic!!!! ale baja!!

Vansyk
-#invader
-#invader
Posty: 160
Rejestracja: sob gru 18, 2004 4:00 pm
Skąd: Stalowa Wola / Cork City

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Vansyk » pt cze 03, 2005 11:05 pm

Ja też oceniam ochrone bardzo pozytywnie 8/10. Ale pan z chustką i koszulka podwinięta na ramionkach tak, żeby było widać tatuaż dostaje 10/10 gościu wymiatał, wodzirej nie ochrona :rocx

taaa ten typ wporzo kolo ! pozniej na plycie go widzialem ;]]]
Pijesz? Nie pisz.

jajco
-#invader
-#invader
Posty: 203
Rejestracja: pn gru 22, 2003 8:23 pm
Skąd: Kraków

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: jajco » pt cze 03, 2005 11:20 pm

Jeśli za cały dzień stania na słońcu dostaje się 100zł to wypada jakoś dorobić .Na taki wspaniały pomysł wpadli panowie ochroniarze pod sceną!
Zbierali kostki , frotki do kieszeni , a potem sprzedawali ,50zł za kostkę jeden wołał .Zbulwersowałem się ogromnie , zbluzgałem goście i chyba go to poruszyło bo oddał mi kostkę.
Większych uwag do ochrony nie mam , ale też interwencji chyba za dużo nie mieli.
A to chyba Cie widziałem, powiedział że dostałeś dlatego że cały dzien czekałeś i Cie widział itd.

Co do pana "wodzireja" gość wymiatał akurat byłem cały czas koło niego nawet set listę pokazywał :)

A tak ogólnie o ochronie sprawdziła mnie bardzo pobieżnie miła pani jak zobaczyła plecak zawalony żarciem i moje tłumaczenia od razu co jest w środku zapytała tylko czy mam jakiś alkohol (moja odp "nie bo bym musiał do kibla za często latać ją chyba rozbroiła) butelki i ostre narzędzia a później już bez problemów, polewali wodą też plus eskapady po aparaty to minus ale mojego nie wzięli wiec spox :D
https://jajcoironmaiden.republika.pl/
https://www.jajco.cba.pl
https://www.youtube.com/jajcoironmaiden

28/11/2003 Wrocław
29/05/2005 Chorzów
06/06/2007 Ostrava
07/08/2008 Warszawa
08/08/2008 Praga
14/08/2010 Budapeszt
10/06/2011 Warszawa
27/06/2013 Piestany
03/07/2013 Łódź
03/07/2016 Wrocław

Awatar użytkownika
Natalia
-#invader
-#invader
Posty: 179
Rejestracja: śr cze 04, 2003 11:28 pm

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Natalia » sob cze 04, 2005 6:53 pm

Ja też oceniam ochrone bardzo pozytywnie 8/10. Ale pan z chustką i koszulka podwinięta na ramionkach tak, żeby było widać tatuaż dostaje 10/10 gościu wymiatał, wodzirej nie ochrona :rocx
O tak, akurat ten ochroniarz był świetny:]

Awatar użytkownika
JBJ
-#wrathchild
-#wrathchild
Posty: 51
Rejestracja: ndz lip 27, 2003 1:24 pm
Skąd: Białystok

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: JBJ » sob cze 04, 2005 7:57 pm

Ja też oceniam ochrone bardzo pozytywnie 8/10. Ale pan z chustką i koszulka podwinięta na ramionkach tak, żeby było widać tatuaż dostaje 10/10 gościu wymiatał, wodzirej nie ochrona :rocx
O tak, akurat ten ochroniarz był świetny:]
patrze ze nie tylko ja zauwazylem ze ten czlowiek jest bardzo wporzadku... :wink: Na Maiden poprosilem go o polanie tlumu woda a ten wskazujac na kolesia z aparatem powiedzial zartem: "jak go zlapiesz to dostaniesz nawet litr" Odszedl i za pare minut przyszedl z "super extra polewaczka" :lol: hehehe Wydawalo mi sie takze ze ten sam ochroniarz spiewal piosenki Maiden (!!) :) A ogolnie do ochrony tez nie mam zadnych zastrzezen czego nie moglem powiedziec o Mysticu 2003.

Awatar użytkownika
Levy
-#ancient mariner
-#ancient mariner
Posty: 589
Rejestracja: czw maja 12, 2005 6:48 pm
Skąd: Częstochowa/Łódź

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Levy » sob cze 04, 2005 9:30 pm

Wszystko zależy na jakiego ziomka sie trafiło...
Jedni byli w porządku, drudzy tacy chamscy, że nadawali się do zakucia w dyby na 10 dni, aby codziennie każdy fan I.M. wylewał na nich wiadro z uryną. Natomiast jeśli chodzi o inteligencję niektórych to szkoda sensu :lol: cokolwiek komentować...

Bloody Sabbath
-#invader
-#invader
Posty: 186
Rejestracja: wt lis 18, 2003 4:41 pm
Skąd: B-Stok

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Bloody Sabbath » sob cze 04, 2005 9:52 pm

Dalbym im 9/10, chocby za to ze stali w takim upale tyle godzin za 150 zeta :lol:
Oni za stanie w upale dostawali 150zl my za stanie w upale placilismy 100zl :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Time For...
-#charlotte
-#charlotte
Posty: 14
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:37 pm

Re: Tylko o zachowaniu ochrony...

Postautor: Time For... » sob cze 04, 2005 10:38 pm

ochrona 6/10 przeszukiwali na wejsciu moj plecak 3 razy!! mnei musieli obmacac .pozatym przy kazdym wejsciu na sektor koles sie czepiał i kazał pokazywac bilet zakazdym razem. pozatym troche niedociagniec było ale ogołem wposcili z woda mnie i kolegow byli w miare mili. udało nam sie bez problemu na Maidenow wbic na plyte.
a co do pomysłu wyzej rzuconego -Ja sie na to pisze :D:D dostajesz 150 zł i jestes na koncercie za darmo :)
!! Iron Maiden's gonna get you, no matter how far...!! ///UP THE IRONS !!

..:: www.timefor.glt.pl ::..


Wróć do „29/05/2005 - Eddie Rips Up Mystic Festival - Chorzów @ Stadion Śląski”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości