03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Wszystko na temat trasy Maiden England 2012 -2014

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

mieloniak
-#charlotte
-#charlotte
Posty: 11
Rejestracja: wt kwie 09, 2013 8:35 pm

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: mieloniak » pt lip 05, 2013 10:16 pm

Jeden koncert na cała trase to stanowczo za mało... W przyszłosci nie popełnie tego błedu:D

Awatar użytkownika
vyrus
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3232
Rejestracja: śr gru 20, 2006 4:08 pm
Skąd: Bydgoszcz

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: vyrus » sob lip 06, 2013 9:48 am

No ja mam parcie na 2 a najlepiej 3 koncerty tak żeby każdy oglądać z innego miejsca, może przetestuję też trybuny. Tylko tutaj musiałby być halowy koncercik bo trybuny na stadionie to raczej porażka.
Przysługa, jaką pieniądz daje społeczeństwu, jest niezależna od jego ilości.

Awatar użytkownika
numLock
-#the trooper
-#the trooper
Posty: 317
Rejestracja: śr maja 27, 2009 7:57 pm
Skąd: podolkuska wiocha

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: numLock » sob lip 06, 2013 11:29 am

O co chodzi z tym ochroniarzem w czarnej koszuli ?
"Kupczyka usłyszałem po raz pierwszy tuż przed maturą, dodał mi takiego kopa jakbym znalazł całą rente babci"

Awatar użytkownika
beaviso
-#long distance runner
-#long distance runner
Posty: 892
Rejestracja: pn mar 31, 2003 4:15 pm
Skąd: Gdańsk

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: beaviso » sob lip 06, 2013 2:51 pm

A nie mieliście wrażenia, że scena jakby jakaś węższa niż zazwyczaj? Jakoś dotąd byłem przyzwyczajony do wyraźnie oddzielonych "wybiegów" - lewy, środkowy, prawy - a tym razem były maksymalnie zbliżone do siebie, tak że stojąc naprzeciwko Adriana ogarniałem całość sceny w prawo lepiej niż kiedykolwiek.

M.
Beaviso+3 w trasie 2018
26.05. (Sb) Saku Suurhall, Tallinn (Reval), EST
28.05. (Pn) Hartwall Arena, Helsinki, FIN
29.05. (Wt) Hartwall Arena, Helsinki, FIN
05.06. (Wt) Royal Arena, København, DK - 66. urodziny Nicko :)
26.06. (Wt) Geneva Arena, Genève, CH
27.07. (Pt) Tauron Arena, Kraków, PL
28.07. (Sb) Tauron Arena, Kraków, PL

Awatar użytkownika
Mercenary155
-#invader
-#invader
Posty: 210
Rejestracja: śr lis 24, 2010 9:30 pm
Skąd: Szamotuły

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: Mercenary155 » sob lip 06, 2013 5:01 pm

A to fotka z drogi do Łodzi :D
Oczywiście koszulka sanktuarium musi być !!

Obrazek
Obrazek.

Awatar użytkownika
Invader
-#lord of light
-#lord of light
Posty: 9859
Rejestracja: czw mar 02, 2006 12:43 am
Skąd: Scenes From A Cracow

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: Invader » sob lip 06, 2013 7:14 pm

A ja mam pytanie,podobno we Wrocku było więcej kupionych biletów niż miejsc w Polskim busie,jak się pomieściliście? :lol: :neutral:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Budziol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 8261
Rejestracja: pt lip 30, 2004 9:19 am
Skąd: Łódź

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: Budziol » ndz lip 07, 2013 1:01 pm

Tłum ogółem mówiąc chyba szczególnie rozentuzjazmowany nie był Łodzią, co odczułem w Gdańsku mając szczęście być pod barierką na obu koncertach - w Łodzi byłem pod barierką na luzie, w Gdańsku był ścisk jak jasny gwint
absolutnie mam odmienne zdanie w Łodzi ścisk i młyn duuuuużo większy niż w Gdańsku o czym świadczy chociażby liczba osób wyciąganych z tłumu przez ochronę w ATLASie. Co do dźwięku, stałem na obydwóch między Adrianem i Brucem i może bez szału, ale solówki i Becura było słychać :) Zespół w Łodzi nie pędził tak do przodu na złamanie karku - więcej gadek Brucea, dłuższe RF z przedstawianiem zespołu, w ERGO brak ognia na głowie edka z 7th Son oraz organów na 7th Son
Sanktuarium Fan-Club
...you are number six...


BUDZIOL LEGACY OF THE BEAST TOUR 2018:

26.05 Tallin
27.07 Kraków
28.07 Kraków

Awatar użytkownika
vyrus
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3232
Rejestracja: śr gru 20, 2006 4:08 pm
Skąd: Bydgoszcz

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: vyrus » ndz lip 07, 2013 1:10 pm

Ścisk w Gdańsku był całkiem spory, do dzisiaj mnie boli żebroklatka. Ja miałem wrażenie, że ludzie nie mają takiego mega parcia na Maiden jak np na Gwardii. Tam przed wejściem był już młyn, zacne okrzyki na 2h przed koncertem a w Gdańsku wszyscy stali jak trusie, poza jednym pijanym wieśniakiem nikt nic nie krzyczał, w hali to samo. Pamiętam na Gwardii jak ludzie zaczęli skandować Maiden Maiden to odrazu pomyślałem "TO JES TO KURWA!". Natomiast w Gdańsku podjęto jedną próbę, rozglądam się wokół i widzę, że część osób stoi bezczynnie a Ci co skandowali robili to na pół gwizdka. Wogóle nie było czuć emocji, dopiero po wejściu zespołu coś się ruszyło. Miałem wrażenie, że część ludzi jest tam z przypadku albo to zupełnie nowi fani którzy dopiero co poznali 3-4 płyty. Także pod względem ludzi i robionego przez nich klimatu była lipa
Przysługa, jaką pieniądz daje społeczeństwu, jest niezależna od jego ilości.

Shaggy
-#prodigal son
-#prodigal son
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 12:17 pm
Skąd: Gliwice

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: Shaggy » ndz lip 07, 2013 8:36 pm

Ścisk w Gdańsku był całkiem spory, do dzisiaj mnie boli żebroklatka. Ja miałem wrażenie, że ludzie nie mają takiego mega parcia na Maiden jak np na Gwardii. Tam przed wejściem był już młyn, zacne okrzyki na 2h przed koncertem a w Gdańsku wszyscy stali jak trusie, poza jednym pijanym wieśniakiem nikt nic nie krzyczał, w hali to samo. Pamiętam na Gwardii jak ludzie zaczęli skandować Maiden Maiden to odrazu pomyślałem "TO JES TO KURWA!". Natomiast w Gdańsku podjęto jedną próbę, rozglądam się wokół i widzę, że część osób stoi bezczynnie a Ci co skandowali robili to na pół gwizdka. Wogóle nie było czuć emocji, dopiero po wejściu zespołu coś się ruszyło. Miałem wrażenie, że część ludzi jest tam z przypadku albo to zupełnie nowi fani którzy dopiero co poznali 3-4 płyty. Także pod względem ludzi i robionego przez nich klimatu była lipa
Tez sie zgodze ze co do Gwardii przed stadionem sie o wiele wiecej dzialo, ale moim zdaniem to daltego ze wtedy bylo dlugie czekanie fanatykow i zapalencow pod barierkami zeby dostac sie pod ogrodzony sektor pod scena i zalapac sie na opaske, a tutaj porozdzielane osoby na kilka wejsc, kazde do innego sektora wiec zapewne dlatego nie bylo takiego powera jak w 2008. Co do koncertu miazga, nie ma sie co rozpisywac, stalem najpierw przy barierkach obok tego szweda i kolo Budziola i jeszcze jednego kolegi (nie pamietam nicku tutaj z forum :) - wybacz :D), ale z minuty na minute coraz mniej mi zostalo tej barierki, az po supporcie juz przestalem ja trzymac , ale i tak wyladowalem w 2 rzedzie co bylo calkiem spoko. Na moonchild masakra, juz byla mega walka o przetrwanie, ale to co sie dzialo na CIPWM to juz byl WWF Wreftling feat. Pride , w ogole nic nie mialem z tego utworu, bo przez caly czas trzeba bylo sie "uzerac" z kilkoma rzedami ludzi z tylu napierajaych do przodu, ze sie nie dalo tego wytrzymac, i mimo mojej wielkiej milosci do Ironow wolalem sie troche w bok wycofac, a i tak mialem extra miejscowke. Zastanawiam sie tylko czemu w takich nowoczesnych halach nie puszca klimy? Zaduch takie ze sie nie da wytrzymac, sam mam 188 cm wzrostu i tlenu brakowalo, a co dopiero dziewczyny po 160? Nie rozumiem tego.... Cala reszta koncertu maniana,git majonez, szkoda tylko ze Dave zagral w jakiejs nowej wersji po swojemu solo w FOTD, a nie tak jak to leci mniej wiecej chociaz w oryginale. Ale nie ma co narzekac, 4 koncert maiden i chyba jeden z lepszych ;).

Awatar użytkownika
vyrus
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3232
Rejestracja: śr gru 20, 2006 4:08 pm
Skąd: Bydgoszcz

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: vyrus » ndz lip 07, 2013 9:54 pm

To fakt, że główną przyczyną tego spokoju był podział wejść. Nie podoba mi się ta idea, niknie ta magia. Każdy z góry wie jakie miejsce zajmie, FTTB=>GCEE=>GC=>płyta... może niech płytę jeszcze podzielą na 4 strefy.
Co do sola FOTD to Dave nie grał tego od dawna tak jak jest w oryginale bo to niewygodne technicznie solo jest ale ostatnio to już wogóle nie przypomina pierwotnej wersji. A jest to jego najlepsze solo w karierze moim zdaniem ;-)
Przysługa, jaką pieniądz daje społeczeństwu, jest niezależna od jego ilości.

Awatar użytkownika
Emilio
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 2965
Rejestracja: sob cze 12, 2010 12:47 am
Skąd: Oborniki, k Poznania

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: Emilio » ndz lip 07, 2013 10:07 pm

Ogólnie to niezłą zwałe miałem jak z perspektywy trybun widziałem, że GC było na ponad pół płyty :P
"Moje dni upływają pomiędzy logiką, gwizdaniem, chodzeniem na spacery i stanami depresji."

Ludwig Wittgenstein

Shaggy
-#prodigal son
-#prodigal son
Posty: 30
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 12:17 pm
Skąd: Gliwice

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: Shaggy » pn lip 08, 2013 10:14 am

To fakt, że główną przyczyną tego spokoju był podział wejść. Nie podoba mi się ta idea, niknie ta magia. Każdy z góry wie jakie miejsce zajmie, FTTB=>GCEE=>GC=>płyta... może niech płytę jeszcze podzielą na 4 strefy.
Co do sola FOTD to Dave nie grał tego od dawna tak jak jest w oryginale bo to niewygodne technicznie solo jest ale ostatnio to już wogóle nie przypomina pierwotnej wersji. A jest to jego najlepsze solo w karierze moim zdaniem ;-)
No wlasnie dla mnie to jest tez jedna z najlepszych jego solowek, i szkoda ze nie przypominala bardziej tej jak gra to w oryginale, no ale trudno :D.

jojo81
-#charlotte
-#charlotte
Posty: 17
Rejestracja: sob cze 11, 2011 8:43 am
Skąd: Warszawa

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: jojo81 » pt lip 12, 2013 10:00 pm

Your time will come.

Awatar użytkownika
Pierre Dolinski
-#long distance runner
-#long distance runner
Posty: 854
Rejestracja: czw maja 03, 2012 7:22 pm

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: Pierre Dolinski » pt lip 12, 2013 10:07 pm

Dziękuję dobry człowieku. :)

Awatar użytkownika
Budziol
-#Administrator
-#Administrator
Posty: 8261
Rejestracja: pt lip 30, 2004 9:19 am
Skąd: Łódź

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: Budziol » sob lip 13, 2013 4:27 pm

a zapytam ekspertów jak tam wyglądają sprawy bootlegów audio/video?
Sanktuarium Fan-Club
...you are number six...


BUDZIOL LEGACY OF THE BEAST TOUR 2018:

26.05 Tallin
27.07 Kraków
28.07 Kraków

Awatar użytkownika
Depeshka
-#invader
-#invader
Posty: 184
Rejestracja: sob gru 15, 2012 10:30 pm
Skąd: Łódź

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: Depeshka » ndz lip 14, 2013 1:01 am

Jak ogarnę na 101% terenówki to powrzucam filmiki z konceru na YT, a w wolnej chwili mogę chętnym przesłać nagranie audio z koncertu, ok 1 godzina 53 minuty ;-)
You and all your entourage. To me you're all the same.
You and all your entourage. Playing foolish games.

Awatar użytkownika
vyrus
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3232
Rejestracja: śr gru 20, 2006 4:08 pm
Skąd: Bydgoszcz

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: vyrus » wt lip 16, 2013 1:06 pm

Na FB wrzucili nowe foty, możecie otagować swoje mordki.
Przysługa, jaką pieniądz daje społeczeństwu, jest niezależna od jego ilości.

Awatar użytkownika
Mr Jacq
-#invader
-#invader
Posty: 227
Rejestracja: pn lip 01, 2013 10:36 am
Skąd: Łódź

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: Mr Jacq » wt lip 16, 2013 1:32 pm

Limit do 50 oznaczeń, nie zdążyłem otagować swojego facea :( Dobrze, że się chociaż odnalazłem :)
Dotychczasowe koncerty:
25.09.2015 - Night Mistress/Nocny Kochanek (Stereo Krogs, Łódź);
27.06.2015 - Judas Priest (Arena, Łódź);
16.05.2015 - Ray Wilson (Manufaktura, Łódź);
23.10.2014 - Night Mistress (Klub Luka, Łódź);
03.07.2013 - Iron Maiden (Arena, Łódź);
19.06.2013 - Judas Priest, Epitaph (Multikino, Łódź);
14.04.2012 - Judas Priest (Spodek, Katowice);
10.06.2011 - Iron Maiden (Lotnisko Bemowo, Warszawa);
07.08.2008 - Iron Maiden (Stadion Gwardii, Warszawa)


Obrazek

Awatar użytkownika
vyrus
-#lord of the flies
-#lord of the flies
Posty: 3232
Rejestracja: śr gru 20, 2006 4:08 pm
Skąd: Bydgoszcz

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: vyrus » wt lip 16, 2013 1:33 pm

Ja się nie załapałem bo coś wąsko potraktowali barierki.
Przysługa, jaką pieniądz daje społeczeństwu, jest niezależna od jego ilości.

Hubert
-#invader
-#invader
Posty: 232
Rejestracja: śr kwie 03, 2013 5:14 pm
Skąd: Nowy Dwór Gdański

Re: 03-04/07/2013 - Iron Maiden - Łódź/Gdańsk

Postautor: Hubert » wt lip 16, 2013 3:41 pm

Ale jest lipa z tagowaniem tylko do 50 osób. Załapałem się na sam środek barierki i dupa, nie mogę siebie otagować :(


Wróć do „Maiden England World Tour 2012 -2014”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość