Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Zbiór ankiet i Waszych opinii dotyczących innych zespołów.

Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

Awatar użytkownika
AncientMariner
-#Clansman
-#Clansman
Posty: 4874
Rejestracja: sob lis 22, 2014 4:50 pm
Skąd: Poznań

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: AncientMariner »

Highway Lady
Awatar użytkownika
LukaSieka
-#The Man Who Would Be Spammer
-#The Man Who Would Be Spammer
Posty: 19679
Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
Skąd: Konin

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: LukaSieka »

odpada Highway Lady

2. I'm A Loser
3. Can You Roll Her
4. Belladonna
9. Martian Landscape

I'm A Loser
So what if the master walked on the water. I don't see him trying to stop the slaughter.
Deleted User 2259

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: Deleted User 2259 »

I'm A Loser
Awatar użytkownika
AncientMariner
-#Clansman
-#Clansman
Posty: 4874
Rejestracja: sob lis 22, 2014 4:50 pm
Skąd: Poznań

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: AncientMariner »

I'm A Loser
Awatar użytkownika
LukaSieka
-#The Man Who Would Be Spammer
-#The Man Who Would Be Spammer
Posty: 19679
Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
Skąd: Konin

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: LukaSieka »

odpada I'm A Loser

3. Can You Roll Her
4. Belladonna
9. Martian Landscape

hmmmmm... chyba Belladonna
So what if the master walked on the water. I don't see him trying to stop the slaughter.
Awatar użytkownika
Adrian S.O.S.
-#Rainmaker
-#Rainmaker
Posty: 6568
Rejestracja: ndz lut 09, 2014 3:11 pm

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: Adrian S.O.S. »

Belladonna
Deleted User 2259

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: Deleted User 2259 »

Belladonna
Awatar użytkownika
LukaSieka
-#The Man Who Would Be Spammer
-#The Man Who Would Be Spammer
Posty: 19679
Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
Skąd: Konin

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: LukaSieka »

odpada Belladonna

3. Can You Roll Her
9. Martian Landscape

w takim wypadku - Martian Landscape
So what if the master walked on the water. I don't see him trying to stop the slaughter.
Awatar użytkownika
widman
-#Lord of light
-#Lord of light
Posty: 7782
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 7:52 pm

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: widman »

Martian Landscape
Awatar użytkownika
Adrian S.O.S.
-#Rainmaker
-#Rainmaker
Posty: 6568
Rejestracja: ndz lut 09, 2014 3:11 pm

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: Adrian S.O.S. »

Martian landscape
Deleted User 2259

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: Deleted User 2259 »

Can You Roll Her tak na opak :P, bo i tak wygra :)
Awatar użytkownika
AncientMariner
-#Clansman
-#Clansman
Posty: 4874
Rejestracja: sob lis 22, 2014 4:50 pm
Skąd: Poznań

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: AncientMariner »

LukaSieka pisze:odpada Belladonna
:facepalm:

Can you roll her
Awatar użytkownika
LukaSieka
-#The Man Who Would Be Spammer
-#The Man Who Would Be Spammer
Posty: 19679
Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
Skąd: Konin

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: LukaSieka »

wygrywa Can You Roll Her
So what if the master walked on the water. I don't see him trying to stop the slaughter.
Awatar użytkownika
LukaSieka
-#The Man Who Would Be Spammer
-#The Man Who Would Be Spammer
Posty: 19679
Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
Skąd: Konin

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: LukaSieka »

Cannibal Corpse

Obrazek

"Tomb Of The Mutilated"

1. Hammer Smashed Face
2. I Cum Blood
3. Addicted To Vaginal Skin
4. Split Wide Open
5. Necropedophile
6. The Cryptic Stench
7. Entrails Ripped From A Virgin's Cunt
8. Post Mortal Ejaculation
9. Beyond The Cemetery
So what if the master walked on the water. I don't see him trying to stop the slaughter.
Awatar użytkownika
widman
-#Lord of light
-#Lord of light
Posty: 7782
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 7:52 pm

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: widman »

Entrails Ripped From A Virgin's Cunt
Awatar użytkownika
LukaSieka
-#The Man Who Would Be Spammer
-#The Man Who Would Be Spammer
Posty: 19679
Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
Skąd: Konin

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: LukaSieka »

odpada Entrails Ripped From A Virgin's Cunt

1. Hammer Smashed Face
2. I Cum Blood
3. Addicted To Vaginal Skin
4. Split Wide Open
5. Necropedophile
6. The Cryptic Stench
8. Post Mortal Ejaculation
9. Beyond The Cemetery

Ciężko, bo to zaj*biście równa płyta..
Ale może - Beyond The Cemetery
So what if the master walked on the water. I don't see him trying to stop the slaughter.
Awatar użytkownika
LukaSieka
-#The Man Who Would Be Spammer
-#The Man Who Would Be Spammer
Posty: 19679
Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
Skąd: Konin

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: LukaSieka »

odpada Beyond The Cemetery

1. Hammer Smashed Face
2. I Cum Blood
3. Addicted To Vaginal Skin
4. Split Wide Open
5. Necropedophile
6. The Cryptic Stench
8. Post Mortal Ejaculation

Bardzo trudna jest ta płyta do rozkładania na pojedyncze utwory :|

The Cryptic Stench
So what if the master walked on the water. I don't see him trying to stop the slaughter.
Awatar użytkownika
widman
-#Lord of light
-#Lord of light
Posty: 7782
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 7:52 pm

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: widman »

Cryptic Stench
Awatar użytkownika
LukaSieka
-#The Man Who Would Be Spammer
-#The Man Who Would Be Spammer
Posty: 19679
Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
Skąd: Konin

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: LukaSieka »

odpada The Cryptic Stench

1. Hammer Smashed Face
2. I Cum Blood
3. Addicted To Vaginal Skin
4. Split Wide Open
5. Necropedophile
8. Post Mortal Ejaculation

Post Mortal Ejaculation
So what if the master walked on the water. I don't see him trying to stop the slaughter.
Awatar użytkownika
widman
-#Lord of light
-#Lord of light
Posty: 7782
Rejestracja: ndz lip 24, 2005 7:52 pm

Re: Najlepszy Utwór z najlepszego Albumu

Post autor: widman »

post mortal ejaculation
ODPOWIEDZ