Iron Maiden Songs Cup 2023
Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 1
The Mercenary vs Prowler 0 - 1
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 1
The Mercenary vs Prowler 0 - 1
Najbliższe koncerty w 2026: Coroner, Deep Purple, Quidam, Europe, Maiden United, Still of the Night ...
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 0 - 1
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 1 - 1
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 0 - 1
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 1 - 1
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 0 - 1
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 0 - 1
The Mercenary vs Prowler 1 - 0
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 0 - 1
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 0 - 1
The Mercenary vs Prowler 1 - 0
A
B
C
D
E
B
C
D
E
- blackcocker
- -#Moderator

- Posty: 12706
- Rejestracja: czw cze 14, 2018 9:04 pm
- Skąd: HerbacianePolaBatumi
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 0 - 1
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 0 - 1
#blackcocker2023
Najlepszą prozę pisze życie.
Ostatni jest wtedy, kiedy idziesz rzygać.
Nic nas nie zatrzyma.
Jak się ma dupę, to trzeba powiedzieć "dupa".
Twoje jebie, ale że śmierdzi.
10: Hallas, Hallas(?), Misthyrming, Wolvennest, She Past Away
11: Messa(?), Messa(?), Carpenter Brut, Imperial Triumphant, Niechęć
12: Lady Pank(?), Psychonauts(?), Lebanon Hanover
***OFFICIAL PAULINA DAMASKE FANKLUB***
Najlepszą prozę pisze życie.
Ostatni jest wtedy, kiedy idziesz rzygać.
Nic nas nie zatrzyma.
Jak się ma dupę, to trzeba powiedzieć "dupa".
Twoje jebie, ale że śmierdzi.
10: Hallas, Hallas(?), Misthyrming, Wolvennest, She Past Away
11: Messa(?), Messa(?), Carpenter Brut, Imperial Triumphant, Niechęć
12: Lady Pank(?), Psychonauts(?), Lebanon Hanover
***OFFICIAL PAULINA DAMASKE FANKLUB***
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 0 - 1
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 0 - 1
BRUCE SPRINGSTEEN, JAN BO I RICHIE FAULKNER PONAD WSZYSTKO
https://www.last.fm/pl/user/sardynex
setlist.fm/user/matt01
https://www.last.fm/pl/user/sardynex
setlist.fm/user/matt01
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 1
The Mercenary vs Prowler 1 - 0
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 1
The Mercenary vs Prowler 1 - 0
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 0 - 1
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 0 - 1
-
Deleted User 6661
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 1
The Mercenary vs Prowler 0 - 0
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 1
The Mercenary vs Prowler 0 - 0
-
Deleted User 8107
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 1 - 0
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 1 - 0
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 1 - 0
- Journeyman666
- -#Clairvoyant

- Posty: 1474
- Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:40 am
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 0 - 1
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 1 - 0
Powerslave vs Can I Play with Madness 1 - 0
Strange World vs The Longest Day 0 - 1
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 1 - 0
The Mercenary vs Prowler 1 - 0
- Saimon1995
- -#Moderator

- Posty: 9823
- Rejestracja: wt cze 18, 2013 2:37 pm
- Skąd: Będzin
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
Wyniki
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 15 - 0
Strange World vs The Longest Day 11 - 4
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 12 - 8
The Mercenary vs Prowler 6 - 9
Kolejne pary
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 0 - 1
GRUPA F:
Powerslave vs Can I Play with Madness 15 - 0
Strange World vs The Longest Day 11 - 4
GRUPA G:
Dance of Death vs The Clansman 12 - 8
The Mercenary vs Prowler 6 - 9
Kolejne pary
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 0 - 1
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 1 - 0
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 1 - 0
10: Hallas, Europe
11: Airbag?, Wij, Turbo, AvG?
12: Chelsea Wolfe, MnC, Accept?, Internal Quiet, NK?, MZR?
11: Airbag?, Wij, Turbo, AvG?
12: Chelsea Wolfe, MnC, Accept?, Internal Quiet, NK?, MZR?
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 1 - 0
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 1 - 0
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 1 - 0
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 1 - 0
- Frank Drebin
- -#Clansman

- Posty: 4287
- Rejestracja: ndz gru 10, 2017 7:39 pm
- Skąd: Valley Of The Kings
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
pary
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 1 - 0
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 1 - 0
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 1 - 0
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 1 - 0
FotD = TOP5 albumów Maiden
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 1 - 0
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 1 - 0
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 1 - 0
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 1 - 0
A
B
C
D
E
B
C
D
E
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 1 - 0
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 1 - 0
Forum internetowe to poważna sprawa.
- blackcocker
- -#Moderator

- Posty: 12706
- Rejestracja: czw cze 14, 2018 9:04 pm
- Skąd: HerbacianePolaBatumi
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 0 - 1
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 0 - 1
#blackcocker2023
Najlepszą prozę pisze życie.
Ostatni jest wtedy, kiedy idziesz rzygać.
Nic nas nie zatrzyma.
Jak się ma dupę, to trzeba powiedzieć "dupa".
Twoje jebie, ale że śmierdzi.
10: Hallas, Hallas(?), Misthyrming, Wolvennest, She Past Away
11: Messa(?), Messa(?), Carpenter Brut, Imperial Triumphant, Niechęć
12: Lady Pank(?), Psychonauts(?), Lebanon Hanover
***OFFICIAL PAULINA DAMASKE FANKLUB***
Najlepszą prozę pisze życie.
Ostatni jest wtedy, kiedy idziesz rzygać.
Nic nas nie zatrzyma.
Jak się ma dupę, to trzeba powiedzieć "dupa".
Twoje jebie, ale że śmierdzi.
10: Hallas, Hallas(?), Misthyrming, Wolvennest, She Past Away
11: Messa(?), Messa(?), Carpenter Brut, Imperial Triumphant, Niechęć
12: Lady Pank(?), Psychonauts(?), Lebanon Hanover
***OFFICIAL PAULINA DAMASKE FANKLUB***
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 0 - 1
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 0 - 1
BRUCE SPRINGSTEEN, JAN BO I RICHIE FAULKNER PONAD WSZYSTKO
https://www.last.fm/pl/user/sardynex
setlist.fm/user/matt01
https://www.last.fm/pl/user/sardynex
setlist.fm/user/matt01
-
Deleted User 8107
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 0 - 1
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 0 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 0 - 1
-
Deleted User 6661
Re: Iron Maiden Songs Cup 2023
GRUPA H:
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 1 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 0 - 0
Where Eagles Dare vs Isle of Avalon 1 - 0
The Wicker Man vs Purgatory 0 - 1
GRUPA I:
Heaven Can Wait vs Alexander the Great 1 - 1
Holy Smoke vs Genghis Khan 0 - 0

