Teraz słucham...
Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM
- DeJMIeN Wielki
- -#Clansman

- Posty: 4474
- Rejestracja: pt kwie 01, 2011 10:12 pm
- Skąd: ze wsi warszawa
Re: Teraz słucham...
Agathodaimon - Chapter III
Re: Teraz słucham...
AC/DC - Back in Black
- LukaSieka
- -#The Man Who Would Be Spammer

- Posty: 19676
- Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
- Skąd: Konin
Re: Teraz słucham...

So what if the master walked on the water.
I don't see him trying to stop the slaughter.
- LukaSieka
- -#The Man Who Would Be Spammer

- Posty: 19676
- Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
- Skąd: Konin
Re: Teraz słucham...


So what if the master walked on the water.
I don't see him trying to stop the slaughter.
- LukaSieka
- -#The Man Who Would Be Spammer

- Posty: 19676
- Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
- Skąd: Konin
Re: Teraz słucham...

So what if the master walked on the water.
I don't see him trying to stop the slaughter.
Re: Teraz słucham...
Slayer - South of Heaven
Re: Teraz słucham...
Pantera - Cowboys from Hell
- AncientMariner
- -#Clansman

- Posty: 4874
- Rejestracja: sob lis 22, 2014 4:50 pm
- Skąd: Poznań
Re: Teraz słucham...

Shadows Fall - Threads of Life
- LukaSieka
- -#The Man Who Would Be Spammer

- Posty: 19676
- Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
- Skąd: Konin
Re: Teraz słucham...


Ostatnio zmieniony pn wrz 16, 2024 11:39 pm przez LukaSieka, łącznie zmieniany 1 raz.
So what if the master walked on the water.
I don't see him trying to stop the slaughter.
Re: Teraz słucham...
Slayer - Hell Awaits
- LukaSieka
- -#The Man Who Would Be Spammer

- Posty: 19676
- Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
- Skąd: Konin
Re: Teraz słucham...


So what if the master walked on the water.
I don't see him trying to stop the slaughter.
Re: Teraz słucham...
Sodom - Agent Orange
- LukaSieka
- -#The Man Who Would Be Spammer

- Posty: 19676
- Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
- Skąd: Konin
Re: Teraz słucham...

So what if the master walked on the water.
I don't see him trying to stop the slaughter.
- LukaSieka
- -#The Man Who Would Be Spammer

- Posty: 19676
- Rejestracja: pt lut 22, 2013 12:35 am
- Skąd: Konin
Re: Teraz słucham...

So what if the master walked on the water.
I don't see him trying to stop the slaughter.





