Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM

Awatar użytkownika
WICKER MAN
-#Rainmaker
-#Rainmaker

Maiden na Ozzfest!!

Postautor: WICKER MAN » śr mar 16, 2005 1:26 pm

OZZFEST 2005

OZZFEST 2005 GETS LOUDER FOR ITS 10TH ANNIVERSARY WITH A STAGGERING LINE-UP OF LEGENDARY ARTISTS AND CUTTING-EDGE RISING STARS

TALENT INCLUDES BLACK SABBATH, IRON MAIDEN, ROB ZOMBIE, SHADOWS FALL, BLACK LABEL SOCIETY

THE ALL-DAY EXTRAVAGANZA OF MUSIC AND DERANGED MERRIMENT GETS UNDERWAY JULY 15 IN BOSTON

It’s big. It’s bad. And it’s back for more. Got a problem with that?

OZZFEST -the king of festivals- triumphantly returns this summer to celebrate its hard-earned 10th anniversary with the staggering line-up of Black Sabbath, Iron Maiden, Rob Zombie, Killswitch Engage, Shadows Fall and Black Label Society. The summer’s premier concert festival -which has propelled many of today’s rock bands to superstardom while paying close attention to its discerning fans - will roll out July 15 in Boston and visit 26 cities by the time it reaches West Palm Beach on September 4. The Hot Topic Second Stage will be headlined by Zombie and feature a preview of rock’s rising stars, including As I Lay Dying, Mastodon, The Haunted, In Flames, Arch Enemy, The Black Dahlia Murder, Bury Your Dead, Soilwork, Trivium, It Dies Today, A Dozen Furies and more.

'I'm most proud of the success of Ozzfest,” says founder SHARON OSBOURNE. “Everyone said it would never happen and 10 years later we are still in business.” In fact, 125 bands, 238 shows and over 4 million fans later, the all-day extravaganza of music and deranged merriment is roaring louder than ever. History in the making, 2005 marks the first time metal legends Black Sabbath and Iron Maiden have toured together and also represents Iron Maiden’s first OZZFEST appearance.

Iron Maiden singer Bruce Dickinson said, “This Summer’s Maiden touring is based on the recent “Early Days” DVD and all the songs we do at Ozzfest will be from our first four albums - Iron Maiden, Killers, Number of the Beast and Piece of Mind. We will be bringing over our full European show, naturally including as special guest Eddie in various appropriate guises!! The stage sets, production and backdrops will recreate aspects of the shows on the tours around those albums - only bigger… much bigger!!! We don’t know if anyone has done anything like this before but we think it’s something the fans will really appreciate both in the choice of songs and in the production values.”

Also debuting on the tour will be Texas-based band A Dozen Furies who landed their coveted Hot Topic Second Stage slot after winning OZZY and SHARON’s MTV “Battle For Ozzfest” reality series competition. Debuting last fall and lasting right up until the February launch of the fourth and final season of the Emmy-award winning “The Osbournes,” “Battle For Ozzfest” is the ultimate battle of the bands, with contestants having survived 2004’s grueling OZZFEST challenges.

This year, a limited number of fans who purchase OZZY OSBOURNE's first-ever 51-song, four-CD retrospective box set PRINCE OF DARKNESS (out March 22 of Epic Records) will be able to obtain one free Ozzfest ticket. The initial pressing of the box set will feature a precedent-setting promotion allowing fans to buy one OZZFEST general admission ticket and get one free.

OZZFEST, originally launched in 1996 as a limited two-city trek, has become a virtual breeding ground for up-and-coming bands. The renowned second stage has been instrumental in catapulting the careers of System of a Down, Linkin Park, Limp Bizkit, Incubus, Slipknot, Disturbed, Godsmack and Chevelle. 'Playing Ozzfest --twice-- will always be among the highlights of our career,” notes drummer Samuel Loeffler of Chevelle, who most recently appeared in the festival’s 2003 line-up. “Personally speaking, I was honored and somewhat nervous about sharing the stage with Ozzy, but finally felt comfortable after both he and Sharon patted me on the ass.'

The heavy metal juggernaut has earned a hallowed position in the busiest tour season with a relentless commitment to its core fans and the consistency of quality they demand as their birthright. Just as the festival is committed to presenting the best music, it also provides an interactive, multi-sensory experience for concert-goers with a wide-range of attractions. The traveling show’s notorious “Village Of The Damned” --alive with tattoo artists, piercing booths, state-of-the-art video games, a wide range of vendors and much more-- promises to be wickedly tempting.

Judas Priest --one of the biggest attractions on last year’s tour-- declared: “We were thrilled to be part of such a unique moment in heavy metal history that will be remembered forever!” Jonathan Davis --lead singer for Korn, who pounded the main stage in 2003-- added, 'Ozzy and Ozzfest are some of the cornerstones of metal. I loved playing in front of the Ozzfest crowd, the fans at those shows were f$*#ing amazing.'

In addition to drawing vital hard rock acts, OZZFEST has always attracted a variety of select sponsors devoted to the tour’s core fan base. Hot Topic --returning to host the second stage-- will be the festival’s official soft line teen retailer. Throughout the day, Tama drums and Ibanez guitars will proudly showcase their arsenal in the Village. F.Y.E. (For Your Entertainment) is on board for the fifth consecutive year as the official music retailer and will host the FYE autograph tent giving fans the opportunity to meet some of their favorite OZZFEST artists. TrojanÒ brand condoms will also have presence in the Village as the official latex condom of OZZFEST. Jagermeister will once again bring the backyard BBQ party back to Ozzfest and prove their commitment to metal music with artist autograph signings and tons of free swag for attendees 21 and over.

For more information, visit: www.ozzfest.com

Here are the OZZFEST tour dates:

Fri 7/15 - Boston, MA - Tweeter Center
Sun 7/17 - Hartford, CT - Meadows
Tue 7/19 - Camden, NJ - Tweeter Waterfront
Thu 7/21 - Buffalo, NY - Darien Lakes
Sat 7/23 - Pittsburgh, PA - Post Gazette
Sun 7/24 - Washington, DC - Nissan
Tue 7/26 - New York, NY - PNC
Sat 7/30 - Chicago, IL - Tweeter Center
Sun 7/31 - Indianapolis, IN - Verizon Wireless Music Center
Tue 8/2 - Columbus, OH - Germain Amphitheatre
Thu 8/4 - Detroit, MI - DTE Energy Music Theatre
Sat 8/6 - East Troy, WI - Alpine Valley
Sun 8/7 - Minneapolis, MN - Floatrite Park
Thu 8/11 - Seattle, WA - White River
Sat 8/13 - San Francisco, CA - Shoreline Amphitheatre
Sun 8/14 - Sacramento, CA - Sleep Train
Tue 8/16 - Salt Lake City, UT - USANA Pavilion
Thu 8/18 - Phoenix, AZ - Cricket
Sat 8/20 - Los Angeles, CA - Hyundai Pavilion at Glen Helen
Tue 8/23 - Albuquerque, NM - Journal Pavilion
Thu 8/25 - Dallas, TX - Smirnoff
Sat 8/27 - Houston, TX - Cynthia J. Woods Pavilion
Sun 8/28 - San Antonio, TX - Verizon Wireless Amphitheatre
Wed 8/31 - Nashville, TN - Starwood Amphitheatre
Fri 9/2 - Charlotte, NC - Verizon
Sun 9/4 - West Palm Beach - Sound Advice

www.ozzfest.com

Info z muzyka.interia.pl:
Ozzfest: Giganci na scenie

Potwierdziły się pogłoski o składzie wykonawców na tegorocznej edycji Ozzfest. Głównymi gwiazdami będą heavymetalowe legendy Black Sabbath i Iron Maiden. Na głównej scenie zaprezentują się także m.in. grupy Black Label Society, Killswitch Engage i Shadows Fall. Jubileuszowa, 10. edycja Ozzfest, rozpocznie się 15 lipca w Bostonie. Obejmie 26 miast i potrwa do 4 września.

"Podczas letniej trasy promujemy DVD Early Days, dlatego na Ozzfest zagramy tylko utwory z naszych pierwszych czterech płyt - Iron Maiden, Killers, Number Of The Beast i Piece Of Mind" - zapowiedział Bruce Dickinson, wokalista Iron Maiden.

Na drugiej scenie będzie można zobaczyć m.in. Roba Zombie, The Haunted, Mastodon, In Flames, Arch Enemy, Soilwork, The Black Dahlia Murder. Szansę występu wśród wschodzących gwiazd otrzyma także formacja A Dozen Furies, zwycięzca programu "Battle For Ozzfest", prowadzonego przez pomysłodawców festiwalu Ozzy'ego i Sharon Osbourne'ów.

Warto dodać, że m.in. dzięki występom na drugiej scenie podczas Ozzfestu do pierwszej ligi ostrego grania wskoczyły takie grupy jak m.in. System Of A Down, Linkin Park, Limp Bizkit czy Slipknot.

"10 lat działalności, 125 zespołów, 238 koncertów i ponad 4 miliony fanów" - tak podsumowała dotychczasowe osiągnięcia Ozzfestu Sharon Osbourne.

Dodajmy jeszcze, że festiwal przyniósł ponad 170 milionów dolarów zysku. Ceny biletów na tegoroczną edycję wynoszą od 35 do 85 dolarów.

(INTERIA.PL)

El Dorado

Re: Maiden na Ozzfest!!

Postautor: El Dorado » śr mar 16, 2005 1:31 pm

OZZFEST 2005

Info z muzyka.interia.pl:
Ozzfest: Giganci na scenie

"Podczas letniej trasy promujemy DVD Early Days, dlatego na Ozzfest zagramy tylko utwory z naszych pierwszych czterech płyt - Iron Maiden, Killers, Number Of The Beast i Piece Of Mind" - zapowiedział Bruce Dickinson, wokalista Iron Maiden.

(INTERIA.PL)
DUPA DUPA DUPA DUPA!! nie moze być!! nie moze zabraknąć FOTD i czegos z BNW lub DOD!!! jak nie zagraja FOTD (co i tak nie jest moja ulubiona piosenka ale chyba najlepsza koncertowa) to ich wygwizdze!!

miki
-#Clansman
-#Clansman

Postautor: miki » śr mar 16, 2005 1:35 pm

na pewno ich to załamie

trudno, jak nic nie zagrają z późniejszych albumów to nawet ciekawsze to będzie

El Dorado

Postautor: El Dorado » śr mar 16, 2005 1:38 pm

na pewno ich to załamie

nie bedzie ciekawsze!! to bedzie tak jak z nową Metallicą... jakis experyment i stracą fanów! Trasa bez FOTD to trasa STRACONA

Awatar użytkownika
WICKER MAN
-#Rainmaker
-#Rainmaker

Postautor: WICKER MAN » śr mar 16, 2005 1:51 pm

DUPA DUPA DUPA DUPA!! nie moze być!! nie moze zabraknąć FOTD i czegos z BNW lub DOD!!! jak nie zagraja FOTD (co i tak nie jest moja ulubiona piosenka ale chyba najlepsza koncertowa) to ich wygwizdze!!
:roll: Znowu chcesz ostrzeżenie za słownictwo? :twisted: :P

Nie martwcie się - Bruce mówi o Ozzfeście gdzie Maideni będą grać pewnie góra z 80-90 minut. Sądzę, że tak jak mówił kiedyś Nicko, na europejskiej trasie nie zabraknie choćby FOTD.

Awatar użytkownika
WICKER MAN
-#Rainmaker
-#Rainmaker

Postautor: WICKER MAN » śr mar 16, 2005 1:57 pm

na pewno ich to załamie

nie bedzie ciekawsze!! to bedzie tak jak z nową Metallicą... jakis experyment i stracą fanów! Trasa bez FOTD to trasa STRACONA
Bez przesady - ja tam wolałbym usłyszeć jakiś kawałek, który nie był wykonywany live od lat. :P :twisted:

Co do Ozzfestu to ze względu na koncerty na festiwalach w Reading/Leeds w Wielkiej Brytanii 26-28 sierpnia (oficjalna konferencja prasowa 21 marca) oraz w Dublinie 31 sierpnia Maideni najprawdopodobniej nie wystąpią na kilku koncertach w USA. Bez Maiden odbędą się chyba Ozzfesty w następujących miastach:

Tue 8/23 - Albuquerque, NM - Journal Pavilion
Thu 8/25 - Dallas, TX - Smirnoff
Sat 8/27 - Houston, TX - Cynthia J. Woods Pavilion
Sun 8/28 - San Antonio, TX - Verizon Wireless Amphitheatre
Wed 8/31 - Nashville, TN - Starwood Amphitheatre
Fri 9/2 - Charlotte, NC - Verizon
Sun 9/4 - West Palm Beach - Sound Advice

El Dorado

Postautor: El Dorado » śr mar 16, 2005 2:03 pm

:roll: Znowu chcesz ostrzeżenie za słownictwo? :twisted: :P

Nie martwcie się - Bruce mówi o Ozzfeście gdzie Maideni będą grać pewnie góra z 80-90 minut. Sądzę, że tak jak mówił kiedyś Nicko, na europejskiej trasie nie zabraknie choćby FOTD.
dupa i zajebiscie nie jest juz traktowane jako przeklenstwo poniewaz nie wyciszaja tych słow w roznych programach na przykład BAR :P
pozatym ogladałem program jak sam profesor Miodek mówił ze sa juz to normalne słowa takie jak pies, ser czy tramwaj

S1MON
-#Nomad
-#Nomad

Postautor: S1MON » śr mar 16, 2005 4:22 pm

normalne slowa :roll: :wink: tu maideni graja krocej niz na swoich trasach... w chorzowie na 200% nie zagraja rzeczy tylko z pierwszych 4 plyt :beer ja tam sie nie obraze jak nie bedzie fotd i rtth :) ale dla wieli to pierwszy gig z maiden wiec kumam :beer

Awatar użytkownika
Pink
-#Long distance runner
-#Long distance runner

Postautor: Pink » śr mar 16, 2005 8:38 pm

Jeśli nie usłysze FOTD i Wicker Mana to niebedę na 100% usatysfakcjonowany z koncertu...
Wicker Man był by idealny na pierwszy bis...

BeBe
-#Long distance runner
-#Long distance runner

Postautor: BeBe » śr mar 16, 2005 9:27 pm

Czemu ja nie mam kasy :P Ile kosztuje wysłanie 45 kg paczki ?:P

Bardzo fajnie, że tak wielkie gwiazdy jak Sabbath i Maiden zagrają na jednym koncercie. Biety pewnie będą kosztować krocie ale zapewne warto.

Awatar użytkownika
WICKER MAN
-#Rainmaker
-#Rainmaker

Postautor: WICKER MAN » śr mar 16, 2005 10:43 pm

dupa i zajebiscie nie jest juz traktowane jako przeklenstwo poniewaz nie wyciszaja tych słow w roznych programach na przykład BAR :P
pozatym ogladałem program jak sam profesor Miodek mówił ze sa juz to normalne słowa takie jak pies, ser czy tramwaj
To prawda, ale już "DUPA DUPA DUPA DUPA" nie brzmi zbyt inteligentnie, a do tego podpada pod paragraf o capsowaniu. :twisted: Więc pilnuj się na przyszłość. :P
Jeśli nie usłysze FOTD i Wicker Mana to niebedę na 100% usatysfakcjonowany z koncertu...
Wicker Man był by idealny na pierwszy bis...
Dzięki. 8) :wink:
Pamiętajcie, że w Europie Maideni będą grać dłuższy set - około 2 godzin. Na Ozzfeście dostaną albo 75-80 minut (jak Judas Priest), albo góra 90... Więc kilka kawałków odpadnie w tym prawdopodobnie nowsze, które nie są dobrze znane w USA. Nicko mówił kilka miesięcy temu, że nie wyobraża sobie, by nie zagrali w Europie np. Fear Of The Dark, które przecież jest faworytem wśród publiczności. :)
Bardzo fajnie, że tak wielkie gwiazdy jak Sabbath i Maiden zagrają na jednym koncercie. Biety pewnie będą kosztować krocie ale zapewne warto.
Bez przesady - na niektórych koncertach bilety na trawę (za miejscami siedzącymi więc słaba widoczność, ale jest się na koncercie) można było dostać już za $10! Normalnie ceny kształtują się na poziomie $50-80 czyli w zasadzie podobnie jak w Europie.

Wiadomo już, że na 100% Maiden nie wystąpią na poniższych Ozzfestach:

Aug. 23 - Albuquerque, NM - Journal Pavilion
Aug. 25 - Dallas, TX - Smirnoff
Aug. 27 - Houston, TX - Cynthia J. Woods Pavilion
Aug. 28 - San Antonio, TX - Verizon Wireless Amphitheatre
Aug. 31 - Nashville, TN - Starwood Amphitheatre
Sep. 02 - Charlotte, NC - Verizon
Sep. 04 - West Palm Beach, FL - Sound Advice

Jak to dobrze, że zagrają w Minneapolis i Chicago. ;) Na miejscu fanów z Teksasu czy pozostałych miejsc (w Nashville, Charlotte czy na Florydzie nie grali ani razu po reunion) czułbym się zawiedziony... Ale nic dziwnego, że Maideni wolą Reading/Leeds i Dublin. ;)

tom_azs
-#Trooper
-#Trooper

Postautor: tom_azs » śr mar 16, 2005 10:46 pm

No ja mam nadzieje że zagrają i nowsze kawałki a nie tylko materiał z pierwszej płyty

A co do koncertów w USA to nei wiele to u mnei zmienia bo aż na taką podróż rqaczej się nie pokusze
:(
UP THE IRONS!! :solo

Szymon
-#Weekend Warrior
-#Weekend Warrior

Postautor: Szymon » śr mar 16, 2005 11:02 pm

Czyli wychodzi na to ze Dublin bedzie zamykal trase...... Czy ty Wicker myslisz o tym samym co ja?? ;) :)

Awatar użytkownika
WICKER MAN
-#Rainmaker
-#Rainmaker

Postautor: WICKER MAN » śr mar 16, 2005 11:17 pm

Czyli wychodzi na to ze Dublin bedzie zamykal trase...... Czy ty Wicker myslisz o tym samym co ja?? ;) :)
Chętnie, ale nie wiem czy wrócę na czas z USA... :? Choć i tak nie mam powodu do narzekań. ;)

Szymon
-#Weekend Warrior
-#Weekend Warrior

Postautor: Szymon » śr mar 16, 2005 11:29 pm

No pewnie :) Ja narazie mysle o Pradze, a ewentualna decyzje o UK-Itrrland podejme po Paryzu - O ile jeszcze beda wtedy jakies bilety :?

Żołnierz Północy
-#Prodigal son
-#Prodigal son

Postautor: Żołnierz Północy » czw mar 17, 2005 9:36 am

Kurde, i Kanada (Toronto) znowu 'olana' (jezeli chodzi o Ozzfest...).....

....ale widze ze w Darien Lakes, NY beda (git git git!), i to 21/07 - prawie 6 lat po moim pierwszym koncercie Maidenow (20/07/'99 - Toronto, Massey Hall)....az chce sie zyc :)

Awatar użytkownika
beaviso
-#Moonchild
-#Moonchild

Postautor: beaviso » czw mar 17, 2005 3:12 pm

Gdy tak patrzę na ambitne plany Maidenów na lato, to zastanawiam się czy Panu McBrainowi przybyło, czy raczej ubyło lat od czasu ostatniej trasy? Mam nadzieję, że nie przeliczył się z siłami, w 2003 r. przecież miał powody do narzekań (bóle).
A i po butelce w Adriana miałem wątpliwości (czyt. nadzieję), że IM sobie USA odpuści i zachowa siły na dłużej dla nas i południowców...

Szymon
-#Weekend Warrior
-#Weekend Warrior

Postautor: Szymon » czw mar 17, 2005 8:21 pm

Na takie The Best Of Pierwsze 4 Albumy Tour to mozna sie bylo spodziewac ze pojada do USA. Te koncerty sa wlasciwie co 2 dni, wiec to nie jest jakies mordercze tempo - jak Ozzy moze to oni tym bardziej. Natomiast jak przyjdzie czas na trase promujaca album to pewnie USA znowu wielu koncertow nie uswiadczy.

Awatar użytkownika
WICKER MAN
-#Rainmaker
-#Rainmaker

Postautor: WICKER MAN » czw mar 17, 2005 10:35 pm

Kurde, i Kanada (Toronto) znowu 'olana' (jezeli chodzi o Ozzfest...).....

....ale widze ze w Darien Lakes, NY beda (git git git!), i to 21/07 - prawie 6 lat po moim pierwszym koncercie Maidenow (20/07/'99 - Toronto, Massey Hall)....az chce sie zyc :)
Z tego co pamiętam to Ozzfest zawitał do Toronto tylko z 1-2 razy...
Buffalo nie jest w sumie za daleko więc nie masz powodu do narzekań. ;) Zresztą sądzę, że Maideni odwiedzą także Kanadę - najprawdopodobniej Quebec (Montreal?).
Gdy tak patrzę na ambitne plany Maidenów na lato, to zastanawiam się czy Panu McBrainowi przybyło, czy raczej ubyło lat od czasu ostatniej trasy? Mam nadzieję, że nie przeliczył się z siłami, w 2003 r. przecież miał powody do narzekań (bóle).
A i po butelce w Adriana miałem wątpliwości (czyt. nadzieję), że IM sobie USA odpuści i zachowa siły na dłużej dla nas i południowców...
Bez przesady - tegoroczny Ozzfest na pewno nie będzie dla Maiden zbyt męczący. 19 koncertów, góra 2 pod rząd i krótki set - na pewno dadzą radę. ;) Publika także powinna być zachwycona, bo większość ludzi w USA zna tylko albumu do Powerslave/SIT włącznie. ;)

Z IronMaiden.com:

16/03/2005IRON MAIDEN CONFIRMED FOR OZZFEST 2005 USA

Iron Maiden have confirmed appearing in the USA in July/August on this years Ozzfest alongside Black Sabbath.
Their “Eddie Rips Up… Europe/North America - Summer 2005 Tour” has already had tremendous on-sale reactions in Europe with tickets for their massive show in Gothenburg’s Ullevi Stadim on 9th July recently selling out all 53,500 in just 2½ hours - the second fastest sell-out ever in Sweden’s biggest venue after Bruce Springsteen ! Tickets for their show at Helsinki’s Hartwell Arena on July 6 and 7 went the same way with 22,000 tickets selling out in a day.

Comments singer Bruce Dickinson, “We’ve always had great support there before but this is stepping up another level entirely. This whole tour will be one of the biggest we have ever done in terms in the number of fans we are playing to and if the reaction continues like this every show will be a truly momentous occasion.

“Following the great reception received by our DVD “ The Early Days”, which chronicled the Maiden story over the first four albums, we decided to give the fans a special treat on this Tour by playing materiel almost exclusively from these albums, including a lot of songs that fans have been asking us to play for years along with fan favourites like Number of the Beast, Run to the Hills, Hallowed be thy Name, Wrathchild and The Trooper. And it will be a lot of fun for us playing stuff we haven’t played for years!!

“In keeping with this we will be bringing over for Ozzfest the full European show , naturally including as special guest Eddie in various appropriate guises!! The stage sets, production and backdrops will recreate aspects of the shows on the tours around those albums – Iron Maiden, Killers, Number of the Beast and Piece of Mind. Only bigger, much bigger!!! We don’t know if anyone has done anything like this before but we think it’s something the fans will really appreciate both in the choice of songs and in the Production values.

“Unfortunately we are unable to complete the full Ozzfest schedule as we were already confirmed to headline some major British festivals in that period, so apologies to fans in Texas and the South East. Having said that we are very much looking forward to the dates we are doing, especially with such a great bill. We’re sure it will be a fantastic day out for the fans”

These shows tie in with the earlier release of the hugely acclaimed DVD ‘The History Of Iron Maiden part 1: The Early Days’ .

Stay tuned to www.ironmaiden.com for the most up to date news, updates and information on when and where tickets are made available to avoid any disappointment.

Fri 7/15 - Boston, MA - Tweeter Center
Sun 7/17 - Hartford, CT - Meadows
Tue 7/19 - Camden, NJ - Tweeter Waterfront
Thu 7/21 - Buffalo, NY - Darien Lakes
Sat 7/23 - Pittsburgh, PA - Post Gazette
Sun 7/24 - Washington, DC - Nissan
Tue 7/26 - New York, NY - PNC
Sat 7/30 - Chicago, IL - Tweeter Center
Sun 7/31 - Indianapolis, IN - Verizon Wireless Music Center
Tue 8/2 - Columbus, OH - Germain Amphitheatre
Thu 8/4 - Detroit, MI - DTE Energy Music Theatre
Sat 8/6 - East Troy, WI - Alpine Valley
Sun 8/7 - Minneapolis, MN - Floatrite Park
Thu 8/11 - Seattle, WA - White River
Sat 8/13 - San Francisco, CA - Shoreline Amphitheatre
Sun 8/14 - Sacramento, CA - Sleep Train
Tue 8/16 - Salt Lake City, UT - USANA Pavilion
Thu 8/18 - Phoenix, AZ - Cricket
Sat 8/20 - Los Angeles, CA - Hyundai Pavilion at Glen Helen

IRON MAIDEN ARE UNABLE TO PLAY THE OZZFEST DATES AFTER AUG 20th DUE TO PRIOR COMMITMENTS HEADLINING MAJOR UK FESTIVALS. SORRY.

Awatar użytkownika
Eol_Eddie
-#Trooper
-#Trooper

Postautor: Eol_Eddie » pt mar 18, 2005 12:31 pm

No imponująca jest ta trasa Maiden w tym roku.

P.s. Wicker zazdroszcze Ci i podziwiam jednocześnie, że będziesz na 5 gigach niewielu śmiertelnikom się to uda :lol: :beer :rocx
UpTheIrons

Wróć do „Forum Główne”