DoD- zabezpieczenia-pytanko
Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM
DoD- zabezpieczenia-pytanko
Mam taki dylemat: mam oryginał DoD ale tam była taka naklejka, że Cd jest chronione i jego próby skopiowania mogą się skończyć źle dla płytki i dla kompa..... Chciałbym zripować DoD w żadnym wypadku do celów pirackich tylko żeby słuchać na kompie..... można?? nic się nie zrąbie?? Wiem może niektórym to pytanko wyda się głupię ale ja wolę się upewnić niż coś stracić.....DoD mam od dawna tylko że nie dawno dołączyłem na Wasze forum i dlatego tak późno o to pytam 
-
Brand
- ZASŁUŻONY SANATORIANIN
Re: DoD- zabezpieczenia-pytanko
Ja tak zrobiłem CDex'em i jak narazie i płytka w nienaruszonym stanie i mp3 się fajnie słucha 
dzięki tak pytałem dla pewności 
- real_alien
- -#Long distance runner

Wiesz, nie znam się na prawie, ale mnie się wydaje, że jeżeli masz oryginał to masz prawo do posiadania jednej kopii. Pamiętam takową naklejkę na DOD, zapewne miała na celu odstraszyć potencjalnych piratów 
no kumpel zaraz po premierze chcial przegrac i byly problemy
ale ponoc wystarczylo trzymac shift , bo wtedy system nie robi automatycznego rozruchy cd czy cos.....nie wiem...mam orginał 
-
Brand
- ZASŁUŻONY SANATORIANIN
Tak, to z shiftem to znane zabezpieczenie
A mając oryginalne CD masz prawo do jednej kopii zapasowej.
-
Justin Credible
- -#Charlotte

gówno prawda, żadnego takiego prawa nie ma...
- real_alien
- -#Long distance runner

Nie bądź tego taki pewny... gdzieś o tym czytałem, chociaż mogę się mylić.
właśnie ja też gdzieś o tym słyszałem bodajże w CD-Action a oni są cięci na piratów więc chyba jest takie prawo tylko że ta kopia ma być TYLKO I WYŁĄCZNIE dla zabezpieczenia przed zniszczeniem orginału i nie wolno jej pchnąć dalej :guns A jak sprzedasz orginał to tracisz prawo do używania tej kopiireal_alien pisze:Nie bądź tego taki pewny... gdzieś o tym czytałem, chociaż mogę się mylić.
JA czytałem... Zwało się to ustawą o prawiach własności i prawach pokrewnych.