Moderator: Administracja i Moderacja SanktuariuM
I to jest festiwal zrobiony z głową, a nie jak Hard Rock Heroes w ubiegłym roku, gdzie jednak klapa była :/Zakładam, ze płyta w 75% sprzedana, do koncertu miesiąc, zatem maja czas. Renoma i popularność JP po Firepower bardzo wzrosły.
Tak, na DP była klapa może 5 - 6k, aż sam się dziwiłem. Teraz jest i Uriah Heep, i Saxon ale bądźmy szczerzy 90% ludzi na JP przyjdzie.I to jest festiwal zrobiony z głową, a nie jak Hard Rock Heroes w ubiegłym roku, gdzie jednak klapa była :/Zakładam, ze płyta w 75% sprzedana, do koncertu miesiąc, zatem maja czas. Renoma i popularność JP po Firepower bardzo wzrosły.
Ja powiem, że mnie właśnie Saxon przekonał najmocniej. Ostatni album jest naprawdę kozacki, zresztą od kilku lat trzymają bardzo dobry poziom. Uriah Heep też wydało dobrą płytkę "Chaos & Colour". Judasów widziałem już kilka razy, zawsze to była uczta, ale jakiś nasycony nimi jestem właśnie przez to.Ja już na samo JP bym nie pojechał, kupiłem bilet właśnie dla Saxon i Uriah Heep, całośc jako te 3 zespoły mnie przekonało. Tak jak rok temu, na samo Megadeth mi się nie chciało jechać, ale jak zrobili z tego mini fest dodając Kreator I Sacred Reich to stwierdziłem, ze pojadę.
Dobry skład i kapele w dobrej formie. Wiadomo, że każdy ma swoje ciut inne preferencje co do ostatnich wydawnictw, ale wydziwiać nie ma co. Kiedyś będziemy z łezką w oku wspominać takie koncertowe składy![]()
Muszę Was obu zacytować, że macie obaj racje. Rok temu jak było ogłaszany ten line-up to były pewne obawy, ale potem się okazało, że każda z kapel coś przygotowała nowego i solidnego (właściwie tylko czekamy na JP, ale czuć, że złapali dobry pułap) i to jest wydarzenie na które z przyjemnością się wybiorę, mimo, że potem powroty z Krakowa są zawsze pod znakiem zawalonej A4.Judasów nigdy za wiele. Zresztą podobnie w przypadku Saxonu i Uriah. W przypadku Uriah wyraźnie lepszy był Living a Dream. W przypadku Saxon też Carpe Diem bardziej mi pasował, ale tu różnica jest dla mnie mniejsza. U JP jeszcze czekamy na wydawnictwo, na razie patrzę na to optymistycznie.
To zobacz na mapkę, takiego zainteresowania JP u nas nigdy nie było.To świąteczny piątek zdaje się (czy sobota). Jakoś nie jestem przekonany do tego tłoku.
W tym terminie chyba nie wracałem z żadnego koncertu, ale powroty z Krakowa zawsze kojarzą mi się z tą A4 w stronę Katowic zawaloną autami. Po czerwcowych koncertach to miałem wrażenie, że mamy nieoficjalny zlot fanów IM na stacji benzynowej za bramkamiTo świąteczny piątek zdaje się (czy sobota). Jakoś nie jestem przekonany do tego tłoku.
To jest najciekawszeThis deluxe edition ends with the Grand Guignol wonder ‘The Lodger’, it’s 70’s classic rock feel informed by the spirit of Alice Cooper and Alex Harvey, the circle complete to the satin kimono rock outrage witnessed on the band’s ‘Old Grey Whistle Test’ debut all those years ago.
'The Serpent and the King'
It's a fast screeching Priest track with Rob's banshee vocal style. That one had been around for a while with no vocals but we knew there was something in the song we knew there was an energy and when Rob put the vocals on I think it was one of the last ones that he came up with and just sent it over the top man. You know that Halford High register banshee whale is something that really in the dynamic flow of the record that's something that really makes the record and that song jump out. I really love that song it would be fantastic to play Live."
"Invincible Shield"
"It's one of those songs which has riff after riff after riff. Part of the solo goes off in a different direction. The solo is almost like a musical piece in itself it changes almost like Randy Rhoads (style) I was going for that. I wanted a Randy Rhoads type feel. It's a challenging song to play right until the very end. It's a great fun fast anthemic track and it sums up the title of the album really. iIt's all about i metal that we all know and love and it's our music and our community."
"Gates of Hell"
"It's got a tip of the hat to the 80s maybe uh but a good strong track."
"God as my witness"
"That's another fast one. This comes in after 'Crown of horns' which is a mid paste Anthem and there's a fade out on' Crown of horns' then this one jumps in uh this is Relentless this one that's a great track."
"Escape from reality"
"That was one of Glenn songs that he brought in to the sessions. It was a very kind of Sabathy midsection and Rob went with that dynamic as well but that was one of Glenn's ideas and we thought was strong. It has a different texture on the album both in Sonics and in sentiment of the vocal so we thought that was a good Dynamic to have in there."
"Sons of thunder"
"I think definitely reminds me of 'Hell bent for leather' in heart. That's another one on Glenn's. Glenn came to the session and he had this song 'Sons of thunder' we added a couple of bits and solo sections and stuff like that. And again that's Tipton. Hell bent for leather was Tipton too. So it's a testament to how he writes songs, short, sharp and to the point."
"Giants in the sky"
"Rob has that kind of way of having something meaningful but yet ambiguous as well. It's the Metal Gods that have passed, that music, their music will live on forever. The last words on Rob's final scream is you will never die and that kind of take as a reference to the music and these Metal Gods that we all hold in such high esteem that will live on forever."
Bonus Track: "The Lodger"
"It tells a story. It's Bob Halligan Jr that wrote that song, who's got a history with Priest you know, ('Take these chains' , Heads are gonna roll). Bob produced that song for us and gave it to us and it kept coming back you know. We'd work on other songs and then that one kept coming back and it's got a really unique, uh it's almost like a Broadway Type sentiment, Jack the Ripper type stuff."
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości